Resultat sprintern kat B
Ramona Ernst vann på nytt svenskt rekord för 4åriga ston på 1.50,9!
STORT GRATTIS!
2a blev Betsie 2.00
3a Allg. Älex 2.02
Grattis till de fina tiderna och placeringarna :)

det måste ha vart en överlägsen seger! Säppälä slutar aldrig överraska.. Grattis!

Grattis Janina & Stuteri L.A till segern och det nya svenska rekordet.

Ramona var jättefin idag. Likaså Betsie och Älex..
Bilder kommer senare!
Förresten., vi har HUR mycket regn som helst i halmstad.

GRATTIS TILL DEN FINA SEGERN OCH DET FINA NYA REKORDET! NI ÄR DUKTIGA!! 
#3 Mia; ni kan behålla regnet där. Jag e inte ett dugg avis på er ;)..har regnat här hela dan me :P
Grattis :) mycket bra tider av alla tre

Grattis!! Ja väldigt fina tider!!! :D:D
Grattis till segern :) och grattis till det nya svenska rekordet med Ramona Ernst ;)

Vi har 36 pluss ^^,

Grattis Janni --det var en väntad seger!
Men ett Svenskt rekord idag i ösregn på en säkert kladdig bana var över all förväntan!!! GRATTIS till det också
Halmstadbanan håller alltså som vanligt, eller?
Grattis kretsen runt Ramona Ernst!

4a var celcius på 05 och Nanna var 5a på 17 :)
Grattis! Vilka fina tider :D

Grattis Janina :D vilka hästar de lyckas få fram hela tiden :) Grattis ni andra plaserade också!

GRATTIS till er alla!

Grattis alla dom var med, ven om jag redan sagt det på banan. Tyckte det var ett BRA kört lopp av alla, och ni skötte er perfekt! :)
Välkomna tillbaka till Halmstad!
nu ska jag redigera mina kassa bilder, men det är iallafall något =)

Grattis! Shit vikka fina tider. Grattis till Svante som lyckats me Älex :D Skulle inte han säljas ett tag?

Ja banan var bra trots allt regn.(banpersonalen var ju väl förberedda också:P) Den blev inte kladdig utan lite hård så det kunde bli snabba tider ändå:) 4-åringarna sprang ju 1.11.4 så :P Stort Grattis!:)

Men Hugo körde ju bort finalen! Va ble de för tid där?

#19 ja verkligen, var lite föör kall. Satt kvar alldeles för länge, fortfarande som sista häst 500 kvar!!. Vinnartiden blev väl 11.9.? Han vann ju försöket på 11.4…

Trippel till Tyson II i Sprintermästaren, verkar vara en hygglig avelshingst.

NU har jag nördat mig nog, måste sova. Imorgon är det dags för de lite mindre, shetlandsponnysarna. Ska bli KUL, lite jämnare kanske!
Inte så oväntat att Ramona vann! MEN PÅ VILKEN KANONTID! :D GRATTIS! :D
Även övriga hästar gick ju fina tider, GRATTIS NI MED : )

Amandah_ VAD gör man uppe 02:18 xD
#37, man har nyss kommit hem då x) haha x) Men fråga mig inte vad jag gör uppe den HÄR tiden!

JO då har man släppt ut hästar, kollat ponnystallet så d går att använda idag igen osv :)
#39, naaae ^^Då är man skittrött å vill bara sova ^^ Går ändå inte att köra nån häst nu ;s Såå varmt här…

Just ja, VI HAR UPPEHÅLL! Snälla lilla vädergudarna, låt oss ha det! xD Orkar inte en sådan regnig dag igen!