Zlatan Nick!

Zlatan nick - 2.14.1 *g
orre - 2.14.6
Bessy sun - 2.16.5*g
Lillen -2.16.6 *
Akleja - 2.21.3*g
Pontare - 2.22.3 g
Dom sex första..

strukna O´zon - skentur Klipping - oregerighet
Hur gick det för Ozonlagret då? :)

han skena strax innan start vart en omstart, sen när nästa start skulle gå stegra sej klipping och så hände nått med O´zon vet ej riktigt kunde inte se var på volkten framför ; )
Men dom fick tag på han ,rätt snabbt efter ca 500 m

Oj, hoppas det gick bra med häst och kusk. Mitt tips höll ganska bra då, Zlatan Nick och Bessy Sun var placerade =)

tror att det gick bra med frida :)
#7 Stackars Frida :(

Det var en fin kväll på Visby! Men på Torsdag blir det finare när det är SM!!!!!!!! :D

Allt gick bra med mig och häst. Det som hände var att Klipping som var bredvid mig i volten började kasta sig mot mig, sen stagrade han sig och kastade sig rakt på mig. Då vart O´zon rädd och stegrade sig han med så jag tippade ut sulkyn. Sen drog han i sken i 500 meter, men dom fick tag i han igen. Ingen skada skedd iaf, körde han en sväng efter och så. Men egentligen skulle jag inte varit struken, för hästen var aldrig omkull…

Grattis alla :)
#10 Jag är inte helt säker men jag tror att om man släpper hästen så den kommer låss så blir man struken och om man lyckas hålla i hästen så får man starta. Men som sagt inte helt säker
#10 Jag tror samma…när man släpper tömmarna blir man struken. Det såg himla läskigt ut igår!! Tråkigt för O´zon också… Föressten min stumpa travade igår och kom 6'a! *stolt* Typ en av Henriks bästa placeringar…Förstå Sussi trava! Aja,men vi får höras på mobilen sen för nu åker vi te Gbg :D:D

Men förra året när vi hade en tvååring som skulle kvala så ramlade kusken ur sulkyn i vetrinärvolten av olika anledningar, så hästen kom lös och skenade. Men hon fick starta sen och kvalade in… Därför jag tyckte det var lite konstigt..