När kommer tävlingskalendern för 2013?
Undrar när man kan se tävlingarna för 2013 på SPTF:s hemsida?

vad jag förstått kommer den att publiceras på travsport.se. Läser man på sidan för kalendern så står det att det kommer innom kort, vad det exakt betyder kan ju vara lite flumigt…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Skulle tro att det tar någon vecka till. Vad jag vet så ska den gå ut till klubbarna först för godkännande. Sen måste det ändras ev. fel.
Vi får vänta lite till, det kan vi¨ju, för säsongen brukar ju inte komma igäng förrän i april. 
GOD JUL ALLA 

SPTF tar beslut om tävlingskalendern för 2013 vid sitt styrelsemöte 24 januari.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Nu har den kommit :)
Var?

#5 Kolla länken i #1 så hittar du den i höger kolumnen…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
När man går in på ST:s hemsida så kan man ju söka i sökrutan på hästars namn tex. "Commander Crowe", så kan man se hans tävlingsresultat osv. Kommer det komma detsamma för ponnisarna? Att vi kan söka på ponnisarnas namn på ST och sedan kan vi se deras resultat? För i nuläget finns det väl ingen sida där man kan söka på ponnisarnas namn? :) Jag förstår inte riktigt, är det ST som tar över istället för Sptf? Kommer propositionerna stå på ST, resultat, startlistor osv? Så på Sptf kommer inga starlistor, proppar, och resultat stå längre? Jag förstår typ inte riktigt vart allt kommer stå och vad som menas med att ST tar över (om jag typ fattat rätt) :D

#7 Ett komplett hästsportsystem för ponny beräknas preliminärt att vara klart till 2014 så ännu får vi hålla till tåls ett tag till.
ST tar över det administrativa ansvaret och kommer även frammöver att stå som tävlingsansvariga arrangörer.
Precis som du säger som kommer frammöver proppar, startlistor och resultat m.m. att finnas på ST's sida.
Gå in på www.travsport.se -> Tävlingar -> Ponnytrav (längst ner till vänster) Länk
På www.eskilstunaponnytrav.com har jag samlat länkar och dokument! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Tack så jättemycket Bea för din hjälp :) HA EN BRA HELG ALLIHOPA! :D
Hur blir det med kval, kommer det inte att vara några i mars?
#10 Hej! :) Kolla in tråden "kvaldagar Ponny" :) Där står det lite om kvaldagar osv tror jag :)
#11 tack :)