stora kuskar!
Idag var det v4 i Lyckse, alltså stortrav. När en kusk (nämner inga namn) drev sin häst till galopp vek han inte ut - så han störde nästan alla i klungan och en annan kusk, blev AS SUUUR! ( inte bara han blev sur ) han hööööt som f*n.. alla höörde…
nästa lopp när dom två möttes så SPARKA DEN ENA DEN ANDRA I SULKYN!!! TVÅ J*VLA GÅNGER SÅ EN FICK MÅLGALOPP!?!?!?!?!
JA MENA HALLÅÅ? SPARKAS? hur gammla är dom?
båååde stora & små kuskar stog och titta på? och nästan alla såg det?
vilken jävla stil.. just då kände jag att jag inte vill börja med de stora..
Fyfan, omoget värre!
Haha, man vill då inte köra mot dom i sånna fall….

Fy f*n, så gör man ju inte! Dom måste ha blivit tillsagda efteråt?
Men, hallåå??!!
vafan :S

busungar hela högen ;)..nää vad säjer ni? en avstängning och en kurs i hur man uppför sig skulle nog inte sitta så illa.

>Tycker vi ska skicka dom på Anger Managemant kurs! xD Hela högen!

#6 haha yeah stenhård xD

Förresten har jag alltid tyckt att norrlänningar kör som om dom stulit hästarna xD
#8, ÖÖÖJ! ;) Jag förstör att ni sörlänningar är avis, mer eran dialekt! x) haha )

#9 nee men vi har mer tävlingar inom kortare avstånd så vi behöver inte köra så :)
#10, aha, du tänker så ;) Jag ska räjna ut hur många mil jag kört för att tävla i år x)
Hm…
Bergsåker t.o.r.. 120 mil!
Umåker t.o.r… 64 mil!
Skellefteå t.o.r… 32 mil!
Vitsand t.o.r… 12 mil!
Boden t.o.r… 1 mil!
Boden t.o.r x 2 .. 2 mil!
Boden t.o.r. x 2… 2 mil!
Fan, jag ha hjärnsläpp! Va blire!? x)
Just fan, snart e de österusnd me! 65 mil enkel väg, VI KÖR PÅ :D
Å utöver de blir det väll Bergsåker en eller två svängar till i höst, Skellefteå två svängar till, Umåker (?), och Boden ett ex. antal gånger till…
Fan vad jag kostar bensin för min stackars moder och fader ;/

Nu spårar vi ut lite, men jaa, d har sina fördelar me o bo här nere!
För övrigt så säger jag godnatt xD
Förövrigt är kuskarna som gör så DUMMA!
Jenn, nästa gång.. Ta å slå till dom! ;)

#13 jaaaa jag ska visa va ponnykuskarna går för ;) de slåss istället ^^ hahaahah
Ohja! x) hhahahahah

hihihi :D

Men gu va dålit!!

på tal om knasiga kuskar. Idag på v75 körde en gubbbe sin stora lite pigga pålle fram o tillbaka på slingan ( motsatt håll) i 20 minuter, på en sträcka på ca 70 meter. Ibalnd stannade han o backade, sen gik inte hästen fram igen xD Ja tossig gubbe det där.