Börjes i Stockholm?
Är det någon som varit på Börjes i Stockholm (Bro)? Har de stort utbud? Var i Göteborg men det var ganska litet speciellt vad gällde travutrustning.
Eller åker ni hellre till Ullared än till Börjes, när det gäller täcken och annat förbrukningsmaterial?
Var i Bro när dom öppnade. Där var inte mycket i travväg. Tingsryd har mer, även om där också saknas lite man skulle vilja ha.
vi skulle handla en hel del på Börjes men var på Gekås innan och vi handlade allt där istället för det var billigare där…. Iallafall det vi skulle ha…..
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Börjes är toppen på att ta hem saker man vill ha! Bara säg till vad ni önskar så fixar dom alltid det! Iallafall här nere i Tingsryd, men skulle inte tro att det är annorlunda där!
Börjes i Sthlm har en ganska stor butik och dom vill få veta om kunderna saknar ngt i butiken så dom kan ordna hem det.

Ullared gillar jag inte täckena alls , då är börjes täckena 10 gånger bättre måste jag säga.
Har också varit på Börjes i stockholm (har nu varit i alla butikerna från Tingsryd - STockholm) och bor i Halmstad :D

Vilken Börjes-butik gillade du bäst Veronica, vi har närmare till S-holm men funderade på Tingsryd :). Fast det är klart åker man till Stockholm finns ju annat också:)

Som sagt de fanns inte så mycket travsaker till Ponny hemma men de kan ju alltid ta hem om man vill det.
Tyckte att butiken i Stockholm var större och finare och lättare att hitta , med foder och allt.
Börjes i Tingsryd är ju lite *rörigare*
Fast jag gillar ju alla Börjes *S*

Tack. Okej, att ta hem hjälper ju inte om man åker 30 mil för en shoppingresa :). Avvaktar våren innan jag ger mig iväg iaf och har jag tur är hästarna sålda opch då kan jag lägga pengarna på skor till mig själv istället :D

#8 ha ha precis :D