Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 1755 ggr
Kajhugo
0

Börjes i Stockholm?

Är det  någon som varit på Börjes i Stockholm (Bro)? Har de stort utbud? Var i Göteborg men det var ganska litet speciellt vad gällde travutrustning.

Eller åker ni hellre till Ullared än till Börjes, när det gäller täcken och annat förbrukningsmaterial?

ekbacka
0

Var i Bro när dom öppnade. Där var inte mycket i travväg. Tingsryd har mer, även om där också saknas lite man skulle vilja ha.

stallnysater
0

vi skulle handla en hel del på Börjes men var på Gekås innan och vi handlade allt där istället för det var billigare där…. Iallafall det vi skulle ha…..

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

alexandraaj
0

Börjes är toppen på att ta hem saker man vill ha! Bara säg till vad ni önskar så fixar dom alltid det! Iallafall här nere i Tingsryd, men skulle inte tro att det är annorlunda där!

UllisT
0

Börjes i Sthlm har en ganska stor butik och dom vill få veta om kunderna saknar ngt i butiken så dom kan ordna hem det.

VeronicaP
1

Ullared gillar jag inte täckena alls , då är börjes täckena 10 gånger bättre måste jag säga.

Har också varit på Börjes i stockholm (har nu varit i alla butikerna från Tingsryd - STockholm) och bor i Halmstad :D

Kajhugo
1

Vilken Börjes-butik gillade du bäst Veronica, vi har närmare till S-holm men funderade på Tingsryd :). Fast det är klart åker man till Stockholm finns ju annat också:)

VeronicaP
0

Som sagt de fanns inte så mycket travsaker till Ponny hemma men de kan ju alltid ta hem om man vill det.

Tyckte att butiken i Stockholm var större och finare och lättare att hitta , med foder och allt.

Börjes i Tingsryd är ju lite *rörigare*

Fast jag gillar ju alla Börjes *S*

Kajhugo
0

Tack. Okej, att ta hem hjälper ju inte om man åker 30 mil för en shoppingresa :). Avvaktar våren innan jag ger mig iväg iaf och har jag tur är hästarna sålda opch då kan jag lägga pengarna på skor till mig själv istället :D

VeronicaP
0

#8 ha ha precis :D