Extra kval i vår?
Hej!
Jag undrar om någon bana har planerat att köra extra insatta kval nu i februari/mars, början av april innan alla tävlingar drar igång?
Har sett tävlingskalendern för året samt propositionerna för mars här: https://www.travsport.se/artikel/tavlingskalender men det brukar ju bli någon extra kvaldag.

Årjäng har kval i samband med deras avslutning på istravsserien den 6 Aprill, de har alltid haft ponnykval oxå då så det förutsätter jag att de har i år med om det finns anmälda. Planerar att kavala en b-ponny då om det inte dyker upp något på närmre håll.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Man får hoppas det blir kval i mars också då det är en tidig påsk i år med tillhörande ponnylopp. Det finns säkert hästar som haft tävlingsuppehåll under 2012 som vill vara med i dessa lopp.

Vi har 2 st som har varit mamma lediga tex som ska kvala … Men de verka bli tufft att få kval tidigt känns det som .

Eskilstuna planerar träningstävling i mars och förhoppningsvis även kval!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Örebro kommer ha extra kval. Hör av er om datum som skulle passa ( i samband med vanliga travet) Just nu tar dom mot önskemål för att se var det kan behövas ett kval. Förslag finns på 15 mars.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#4 Det låter bra! Info kommer ut på er hemsida?
Umåker kör ett kval nu den 13 februari. Och Skellefteå har ett den 20 april tror jag :)
#4 Vet du när?
Hälsningar Nellie

#6 Info kommer ut på hemsidan och på facebook.
Anmälningsmöjlighet finns redan i tävlingskalendern! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus