Bra sele (ej QH)
Jag tänkte testa ponnytravvärlden med min hingst så småningom. Vilken sele rekommenderar ni, ej QH-fästen?
Jag har finn-tack, tycker den är bra! :)
Såg den på Börjes, och den verkade bra. Bra läder iallafall :) Passar storlek ponny shettisar?
ja den ska väl passa :) men det finns oxå Travshop på travbanerna.. dom ska väl oxå ha :)
Finn-tack är en jättebra sele! Jag har i och för sig en Q-H, men jag antar att remselarna också är bra. Min är väldigt hållbar och stabil. (Jag har en syntet)

JAghar en fintrack remsele, den e överlägset bra!
Vad bra, då tror jag att det blir en sån!

ja, Finn-tack är bra. Jag använder i träning och den är då bra så.
Som 1:a sele tycker jag att Börjes Travsele funkar jättebra.
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Jag tycker att en billig Börjes-sele fungerar utmärkt, har haft ett par stycken.
Börjes selar fungerar säkert utmärkt, men jag brukar köpa lite dyrare saker först för annars så slutar det bara med att jag "uppgraderar" till sist ändå och det förlorar jag bara en massa pengar på.

#10 Vi har en börjessele till ett varmblod, den är super! Har hållt samma kvalite i snart ett år.. :)

Lars Biderman säljer just nu sina kompletta ponnytravselar för 995 kr!!! Normalpriset ligger på 2500.
Det är en kanonsele.

Bidermans är bra, har en hemma som är 15 år gammal o den är super fortfarande, använd både på träning o tävling. Har endast bytt gjord på den.

Vi har Finn-Tack, G.P tack, Racing Tack, de är bra :D

Jag tycker att Tärnsjö´s selar är ruskigt bra. Jag har haft min till shettis i ca 5 år nu och den har min lillasyster både hemma o tränar i och på tävlingar. Den har aldrig gått sönder..