Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1643 ggr
bellalove
0

Foder häst 2013

Hejsan!
Mitt namn är Frida Björkman. Jag går på Axevalla Travskola och är sugen på att låna ett russ under säsongen i år.

Jag är väll en ganska rutinerad kusk på 16år och som sagt är jag sugen på att låna ett russ under säsongen 2013. Så om du har någon som du vill låna ut ut så hör gärna av dig.
Hästen behöver vara trafiksäker och ganska trygg i sig eftersom jag är lite rädd av mig. 
Jag bor i Timmersdala, Västra Götaland och du får helst inte bo så långt bort.
Helst så behöver sele, vagn och huvudlag medfölja då jag inte har något av detta hemma och har inte lust att köpa nytt. Jag vill gärna också veta lite vad jag behöver betala och så.

Tack på förhand!

bellalove
0

Jag söker nu istället efter eb shettis eftersom jag och min kompis ska ha den tillsammans och hon ska tävla med den :)

Frida-Lamell
0

Putt

~Ponnytravkusk såklart ;)

bellalove
0

Vad betyder putt egentligen? Flört

Elsastubin
0

#3 Man kan typ skriva så om man vill "putta upp" inlägget så det hamnar överst bland alla inlägg (längst till vänster) så alla kan se det :D Så då kan man skriva typ "puttar upp" (puttar upp inlägget till längst upp i listan, om tex inlägget har hamnat väldigt långt bak) :D

bellalove
0

#4 Tack så hemskt mycket Glad

Elsastubin
0

#5 Inga problem :D

elinvedin
0

Jag söker shettis och jag och mina kompisar ska ha den tillsammans vi går på solängettravskola :)

Frida-Lamell
0

putt

~Ponnytravkusk såklart ;)