2 russ utlånas på längre tid!
Pga. utökning med mjölkkor kommer tyvärr inte tiden räcka till för träning och tävling utav våra små stjärnor. Därför har vi beslutat att låna ut dom på en längre tid till någon/några som har mera tid än vad vi har.
Juliett
Ljusfux sto född 2004, 128 cm
e. Tejas Monzun u. Junett ue: Julit
Volt: 2,13,1 Auto: 2,08,6
Juliett är en riktig fin 8 åring med mycket egen vilja och temperament. Älskar att träna och tävla trav, även om hon kan vara lite för het och nervig ibland. Tar man det bara lugnt med henne går det bra. Trevligt sto med stor kapacitet för att gå en bra bit under 2 minuter, då hon tränat dessa tider. Hon behöver bara tiden för att mogna och komma in i de snabbare tiderna lite bättre. Har eksem, dock lindriga som knappt märks om man håller efter. Lite bråkig vid skoning, men tar man det lugnt och har tålamod funkar det. Samma sak vid lastning. Ställdes ut under förra året och fick 40 poäng. Blev även bäst i klassen, bäst i rasen, champion sto och reserv best in show. Avelsvärderad med 39 poäng och GII sommaren 2011. Är inriden.
Pumba J
Mörkbrun vallack född 2003, 127 cm
e. Junisorken u. Zarrabi ue: Garrabaldi
Volt: 2,16,2
Pumba är en trevlig, snäll och lugn 9 årig grabb som alltid försöker sitt bästa. Även här en aning egen vilja när han väl lägger till den sidan. Lugn att sko och lasta. Pumba har också kapacitet att gå en bra bit under 2 min, då även han tränat dessa tider. Pumba har eksem som är lindriga som knappt märks om man håller efter. Är inriden.
Båda hästarna är regelbundet vaccinerade, avmaskade och verkade. Behöver ej utlånas till att gå inom ponnytravet, men eftersom det finns mer att hämta hos dom skulle det vara roligast. Har ej varit riktigt tränad på ca ett år, så det finns lite att bygga upp.
Kräver rutinerade kuskar/ryttare. Skulle vara bäst om dom kunde på något sätt utlånas till samma ställe eftersom dom är bästa vänner.
ENDAST SERIÖSA GÖRES SIG BESVÄR! Svarar ej på sms!
Lina 073-0719959 eller Lollo 073-0888894.

Jag är intresserad:-)
Jag är jätte inte intresserad! vart står dom nu?
Jag kan verkligen rekomendera idiz91 :)

Hejsan! Ni som är intresserade får gärna ringa till mig eller lina!:)
vart finns dom? :)
Stall Bråna

Gävle
fortfarande aktuell? :)
#8 Nej. De är utlånade redan.