Shetlandssto utlånas
Har ett 9-årigt mkt trevligt sto, ca 103cm, fux med drag under hovarna. Har försökt få ut henne på travet sen hon var 4 år men aldrig hittat nån passande kusk. Försöker nu här för att se om intresse finns för min pärla.
Vävsla Hedwig Rs 5367, E: Spex U: Zieta v.d. Bosrand
Inkörd och mkt trevlig, lite het att köra, gillar INTE att ligga sist, vinnarskalle med mkt fart. Dock inte körd på ett bra tag nu pga föl och tidsbrist.
Lätt i all hantering och mkt trevlig att hålla på med, gillar att jobba. Små, hårda hovar, aldrig varit skadad.
Skulle vara kul att se vad hon skulle kunna prestera på banan.
Då hon är min absoluta favorit ponny kommer jag vara väldigt kräsen med vart hon hamnar och helst inte för långt bort från Eskilstuna.
maila eller skicka medelande här på Ifokus
Mvh Troi
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
En till bild(7 år på bilden), lite rund om magen men van vid sulky, remsele och slaggjord.
Aldrig behövt spö på denna tjej, går villigt framåt ändå.
Vid 6 års ålder så fick min kompis fullblodsvalack galoppera för att hänga med henne i traven.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Gäller annonsen fortfarande ?
Hur gammal är hon? :)
#3 Står i annonsen 
Jag och två andra tänkte låna ponny till ponnytrav,alla är bra kuskar och har ponnylicens. kan det vara en bra ponny till oss? 

fortfarande till utlåning?