Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 731 ggr
DPTK
0

Hej!

hej hur är det med alla hästar ??

pumbaj
0

Med mina äre bara bra ^^

linnrisedal
0

Mina mår så bra så ^^

sofienordmark
0

mina går ute o gottar sej, så det är bara så bra så (:

EllaMarine
0

Polle mår bra hon med :P

Jenniferohlson
0

mina mår bar fiint, fast de är blött och dom blir lite stela då…

amandahandersson
0

Joda, Juppe och Zolle mår välla bra.

Lukii har vi nyss lämnat av hemma i Kalix, jag ska inte ha han mer.. Men han var så glad över att få komma hem :) Så man blev faktiskt helt varm i hjärtat. Fast nog attans kommer jag sakna den pållen!

Odena
0

Jodå här mår dom kanon och bara går och gottar sig mellan träningspassen =)

Jagz
0

# 6 Varför lämnade du tillbaka honom?

amandahandersson
0

#8, han galoppade mest :) Han behövde mer tid, och det kändes ovärt att jobba som en galning med honom eftersom jag bara har det här året och tävla med han! Jag fyller ju 15 så… Men han kommer bli en jättefin travhäst, med lite tid så!
Sen köpte jag ny häst, och jag kan bara ha tre hsäatrsom mest nu i stallet. Kan ju ordna lösdrift, men jag ORKAR inte med mer än 3 hästar heller ^^ Inte just nu iaf…

Dusty-Aling
0

Dom står ute under ett träd i blötan, ska ta in dom imogon så att dom får torka upp. Om det inte på förmodan skulle bli soligt väder.

jessssica
0

Jo det är bra med mina^^=) (hoppas på bättre väder så de inte drunknar ute i hagen eller nå bara…:P)

Eufemia
0

en vid kille o trivs nog. Dom andra dårarna går nästan bara i hagen o har det bra

divansson
0

Bra, körde russet idag hemma lite, nya framskor, men de gick inge bra så de gamla åker på.. men de är bra :)