Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 3489 ggr
Mollberg
0

Dina favorithästar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka är din favorit hästar förutom dina egna/din sköthäst? Jag har jättemånga favoriter, men jag skriver några :P

På varmblodfronten så gillar jag franco-amerikanen Infant du Bossis och märren Superbabe (bilden) .Jag är också mycket imponerad av hetingen Hercules Laser. Kallbloden så måste jag säga Järvsöfaks.

Ogge
1

Min favorithäst heter Mellby Pågen och är ett varmblod hos proffstränaren Jesper Nilsson Boden Och så gillar jag ju Järvsöfaks väldigt mycke Glad

_JonnaRoos_
1

Jag har ju själv hand om Trav hästarna Turbo Sund och Sara Nobell, dom är ju bra båda:) Men av dem som jag själv inte sköter har det alltid  vart Victory Tilly.. men han är ju gamal nu;) Nån jag verkligen bedorar är lilla krigaren Conny Nobell eftersom han Turbo var den som kunnde utmana honom som 3 åring, men tyvärr galoppera i starten!

JennyBrunzell
0

Järvsöfaks SÅKLART :) han är bäst, finast och snabbast :P

Tyfon
0

Jag tycker bäst om Elias Boy som står hos Kari Lähdekorpi

Hannna
0

Varenne var en gudomlig häst då han tävlade:) Och när man ser Going Kronos kuta världsrekordtider med bakvänt spö är det nästan så man får en tår i ögat:P:P

Moni Maker är/var en annan favorit:)

_JonnaRoos_
0

Jo Going Kronos är fantastisk, men han är ju en dröm eller? Nej men han är för bra:D Älskar verkligen den hästen ååh:D

iiirma
0

Jag hejade alltid på Lukas Gallant när han tävlade, men det var nog för han var grå ;)

equuleus
0

Bork Rigel Helt klart.

ozzkan
0

Going Kronos o Järvsöfaks är helt otroliga!!!
Hejade faktiskt oxå alltid på Lukas Gallant

Impulz
0

Jag joinar er som hejjade på Lukas Gallant och Bork Rigel! Jag tycker även om den snygge Majesty of Rock! Men självklart så är Gidde Palema, Järvsöfaks mfl alldeles fantastiska hästar

giffan
0

Gidde så, klart!!!

Sen gillade jag Queen L. och Rival Damkær (för att inte tala om hans pappa Copperfield (DK) ) men det är ju ett tag sedan de tävlade.

Men det finns ju så otroligt fina hästar.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

RussPower
0

Järvsöfaks o Jetstile. :)

Jävsöfaks för at han är så himla underbar!! och många fina avkom,. (Se fotot) Mai Faksen, e Järvsöfaks(självklart) u. Mai LottaSkrattande (två år)

Jetstile för att han är himla bra med. :) Och han kommer härifrån! ;)  Hans hemmabana är Biri, min också;) Hihi..

RussPower
0

en til på honom; )

Johansson
0

Fanns och finns många underbara hästar att skåda och som sprang fort.. Hos kallbloden är Järvsöfaks den stora idolen och varmbloden hm,,, Viking Kronos lämnar kanoner kolla in sönerna… Många finns det alltid.. Han som vann Kriteriet har en härlig utstrålning..  Victory Tilly en häst med utstrålning.. En gammal goding som jag tycker är  vacker är Defi d`Aunou.. Ja det finns så många..

Mollberg
0

På avelshingst-fronten då? Jag tycker Viking Kronos är en fantasisk hingst inom aveln. Jag är även mycket fäst vid S.J.'s Photo, tycker att han är så himla vacker.

Mollberg
0

Lägger in en bild på Moni maker.

jessssica
0

Järvsöfaks!!

jullan
0

Going Cronos är asolut en häst som kommer gå låångt! Heja lutfi!

even
0

Mina favorit hästar när dem tävlade var Lukas gallant och Etain royal.

Anna_
0

Swift Hornline (A) Hehe. Näe, men av de kända så är det väl Zerberus, Victory Tilly och Conny Nobell. Tkr också om den där skimmeln också. Majesty of Rock eller något sånt heter den..

CarolaCarro
0

Izabel är min favorit häst..  Om ja inte fick välja någon av mina egna

Odena
0

Foretta..!!! hon är jätte fin tycker jag…

ozzkan
0

Born at last var för häftig när han gick genom klasserna

Hannna
0

#15 Viking Kronos är ett av mina första travminnen:P Förkrossande överlägsen i E3 med en infektion i kroppen, på en makalös tid dessutom! Håller med om att han är en fantastisk hingst i avel:) Inte så jätteintresserad av just avelsbiten för tillfället, tävlingsindividerna som gäller än sålänge:)

spaceace
0

Järvsöfax och Varenne

smilla
0

INA SCOT!!!!!

linnrisedal
0

oj då.. svår har många hästar jag håller på med dockie,kantan,cato,vienna men jag måste ju säga att Cato har en STOR plats i mitt hjärta !!

MariaJH
0

Steinlager så klart, kjempe dumt at han ikke går lenger!!

Oskar Florhed
0

GOOD VIBRATION E. av egna o sen victory tilly såklart

Tyfon
0

Jag gillar även jetstile för han e så bra sen har han samma morfar som min ettåring

piggybank
0

Order by fax såklart!

DubbelE
0

Min Favorit kommer alltid vara Bodica…Tog hand om henne lite förra sommaren innan hon åkte till Stig H

DubbelE
0

Jag menar Boudica…inte Bodica

FridaSimonsson
0

Min favvo var självklart Sheriff Hornline (bilden) som tragiskt fick kolik och somnade in jag älskade den hästen mest av allt och var me han till slutet ; (

sen Evita Ås, Face The Excalibur, Gidde Palema, Victory Tilly och Digger Crown

Kallbloden järvsöfaks : )

williemarrone
0

Min favorit är då lugnt Going Kronos och Järvsöfaks ;P

Grafit
0

Helt klart Spader Madame

thilda-
0

Order by fax, Nordgubben, och sj klart faxen!! :D

ponnytravkusk
0

Säger som svante, självklart e det Faxen hos Per, men sen Paperboy som han hade förut, en av mina favoriter :)!!

AK47Kalashnikov
0

Etain Royal, svag för franska varmblod!

Rieneke
0

Super Light o Järvsöfaks!!

johanna9
0

glen kronos.

Miii4
0

Going Kronos, Order By fax och Spring Ray :D

Hannna
0

Har fått en ny favorit, Target Player:):) Även svag för fuxar, Order By Fax, Facts Of Life, Face For Ever. m.m

danielle
0

ja men det är ju så klart danielle men jag gillar också going kronosCool

Anna_
0

Åhhh, glömde ju Order By Fax :) Så himla fin.
Sen kan man ju inte säga nej till Non Stop Silas heller ;) (bilden)

_JonnaRoos_
0

Klart jag håller på min egna Turbo:D

FridaNyberg
0

Finns ingen häst som betyder så mycket för mig som JUST TRY!

Han är mitt allt och kommer alltid att förbli det.

men av dom mer kända hästarna är det Victory Tilly jag gillar bäst. Och Hot shot Knick =)!

thehorsesxD
0

min favorit häst heter Silver arrow men det som är sååååå synd är att han är död :'( han var en korsningsponny men ser ut som en arab 

han bodde på ridskolan :/ han är super söt!!!

Kajsaflorre
0

Jag gillar en massa hästar! Men mina favoriter är bland dom jag klappat eller träffat är, Viking kronos, järfsöfaks, månstorps opal, och en vi har hemma Blackrige Elvis! Men jag gillar många, många fler!❤️