Zeb till salu
Inriktning: Allround - Kön: Hingst - Födelseår: 2000
Namn: Zeb
Godkänd avelshingst med stor användbarhet!
Kan hanteras, ridas och köras av alla. Snäll att verka och spola, går barfota och har bra hovar! Går rakt in i transporten och står tryggt, van att vara med på tävling och står snällt uppbunden i tävlingsspilta under tävlingsdagarna. 101,5 cm, har pass, är slutmätt, fullt vaccinerad, försäkrad, tävlingsregistrerad hos SPTF och har chip.
Tävlad inom ponnytrav och har ett rekord på 3,05 på bara 4 starter (2 vinster och en andraplats). En underbar körponny som även skulle lämpa sig till bruks eller dressyrkörning. Mycket riden, hoppad 50 cm under ryttare. söker sig naturligt ner i form i både ridning och körning. Har även gått med som licensponny till 10 årig flicka. Otroligt snäll och väluppfostrad ponny! utställningsresultat och mer info på: http://miicasavelshingstar.webs.com/zebrs438.htm

putt

Zebbe genomgick böjprov för veterinär den 3/8 UA, söker fortfarande nytt aktivt hem!
Bud!
Åh, vad gullig! :)
Han är verkligen fin! Hoppas ni hittar rätt hem till honom :)

Tackar! Han är inte bara vacker utan har ett fantastiskt lynne och är väldigt användbar då han passar till de mästa. Vi hoppas med att han får komma till ett hem där han används!

Zeb som veckans hingst: http://shetlandsponny.ifokus.se/articles/4f9a9cc6d4ebea290700049f-veckans-hingst-zeb-rs-438
Knuffar upp den här trevliga herren!

Kan tillägga att transport går att ordna till så gott som hela Sverige!

hej! vilken fin ponny:)) jag söker en shettis att låna till ponnytrav:) är det försent jag vill veta lite mer :) tillexempel vart bor ni :)
har ritat av honom 
''efter en vinst på enklubbtävling'' bilden 
Han är tyvärr endast till salu.

Förövrigt står han i småland, strax utanför växjö
När tävlade han senast i trav?
Finns det någon utrustning att köpa till?
Han tävlades förra året. har blivit lite av ett viloår i år. Kan nog ordnas så att ngn remsele kan köpas till, men annars är här inte så mycket utrustning tror jag inte. Eller vad har du J?

Jag har qh sele, lädertöm, huvudlag, skydd, täcken, träningssele och lite småplock som kan följa med honom då jag slutares trav.

kan även fås med rockard och champion sulky

Transport till Dalarna (alt mellan växjö-dalarna) kan ordnas på måndag!
Kjempe fin :)
Hvor høy er han?
Pris?

# 30 Tack! han är 101,5 cm (tror han står som 102 hos sptf?)
pris: bud, ej dyr till rätt hem! önskar bara att han får komma till användning.
:)

vad är det för pris? kan vara intresserad :)
ska användas till trav och kommer få vara aktiv nästan hela tiden :)

Pris = bud+bra hem:) skickar ett PM till dig

Puttar igen för en fantastisk ponny!

Är den aktiv än?

Ja, annonsen är i högsta grad aktiv! Vi söker fortfarande ett BRA hem till vår kung!

Zeb kan även säljas som VALACK!

Såld! Annonsen kan tas bort