Rubin II ?
Någon som vet vart den lilla killen är nu? Körde han i 2 lopp förut, båda slutade med seger, en riktigt fin häst, saknar han lite, undrar vart han är nu, startat nå och sånt:)

såg annons på han nånstans.. :p men vet inte var han é..

okej:P nej jag vet att han vart såld som rid och travponny mot eskilstuna hållet, men inget mer, tänkte om nån viste nå mer;)

Visst är det en bagge? Var han godkänd?

Japps, han har vart på gotland förut tror jag, han kasterades för han inte fick nå märrar..

Okej! Åsa Yttergren körde honom här nere (hon som äger Ernst Rasken) Han var en riktig herre att köra av vad jag förstått ett litet vilddjur! Han kom ner till Gotland tillsammans med en annan godkänd hingst som heter Gustav (han står nog på någon körskola i sverige om jag minns helt rätt) men tjejen hade för svårt att klara av honom så han skickades till Åsa som för övrigt körde honom riktigt bra och fick ett par segrar sen åkte han till fastlandet! Men jag minns honom verkligen!

#5 Hey Linda! Har inte Inga-Lill några avkommor efter Rubin?
Kuslig häst det där! Han hade verkligen utstrålning!

Jo jag vet han var en liten huligan även här, men vilken kapacitet, shit vilken häst, synd att jag inte kunnde köpa honom när han såldes! Han och Gustav kom till våran travskola båda som valack, men Rubin klara inte av det och såldes som privat häst till Veronica, hon vela dock inte köra han själv i lopp för att han var som han var så därför fick jag äran att köra honom, han vann enkelt båda loppen, den lilla busen:) Gustav står fortfarande på rättviks travskola!

Har några bilder på honom:)

Tjuusigt!!!

Jonna, Vonk har sålt han:/ bara så du vet. han stog i färnär hela sommaren och innan d va han utlånad och gick medelsvår hoppning! så nu e han sålt som ridhäst.
Både Gustav och Rubin var körponnyer på Flyinge när jag gick hippologprogrammet där för ett par år sedan. Vi hade dom som skolponnyer på körkursen. Jag gillade Rubin bäst, han höll samma fart som halvbloden! Tråkigt nog byttes de ut mot två nordsvenskar istället….

Hur fort gick rubin?? Han såg ut att ha ett grymt steg!?

#12 Marie läs mitt inlägg näst längst upp!

JO just det kommer ihåg att dom kom från flyinge, Gustav var förresten med i dom gamla hööks katalogerna =)
Snygga bilder där på Rubin, tråkigt att du inte kunde köpa loss honom han hade ju sådan otrolig kapacitet han hade kunnat gå långt.

mmm verkligen, han var en riktig fining:) så lätt han hadeför sig:P Vilket år var han med i hööks? gustaf alltså?

Vilken snygging, den där Rubin :)

Jag har för mig att det kanske var för tre år sedan, han var "modell" för bröstselarena.

Okej, det skulle jag velat sett:)

hihi.. Winst är efter han=D

Ja har sett han Gustav i Hööks katalogerna :P:P ^^ Men ja tkr ja har sett han i några av de nyare också, men de brukar va samma bild..det brukar jämt stå vad deras hästar heter^^ =)=)

#10 fint steg! :)

#20 vi ska ha en höökskatalog på travskolan som gustav är med i om den finns kvar vill säga=/

#8 läckert steg!

han hade riktigt fint steg.

hade han inte typ 2.10 i rekord?