Till minne av Robin
Min vackra underbara pigga glada och mest älskade shettis har lämnat denna jord för att springa på dom evigt gröna ängarna!
Robin fanns den allt för korta tiden 1995 till 2007 på våran jord. Efter en olycka i hagen som resulterade i brutet bakben fick jag lov att ta det svåra beslutet att låta honom somna in… Jag vill att han ska minnas av alla som träffat på honom.
Robbin är den ärligaste och roligaste ponny jag någonsin träffat på, med ett stor sinne för humor och en vilja starkare än sten tävlade han runt på banorna i mellan Sverige. Med spetsade öron och glittrande ögon travade denna ponny i loppen och han gjorde det gärna liggandes i tredje spår på en mycket tung bana. Han älskade att träna och tävla mer än någonting annat och att han gjorde sitt bästa i loppen var man alltid säker på!
Jag fick äran att äga min älskling i 9 av hans 12 år och det har jag gjort med stolthet. En knepig ponny som gärna är lite överrallt, rackartygen bara lyste om honom, han var alltid lika rädd för den där sopptunnan som har stått där sen han var 4….. Han är verkligen allt som man vill ha!
Tack Calle Magunsson för att du tävlade Robbin åren när jag blivit för gammal. Jag lovar att det betydde mycket för både mej och Robbin. En mer tävlingsglad häst får man leta efter, han älska det!
Du finns föralltid i mina tankar och i mitt hjärta Robbin

R.I.P Robin Beklagar verkligen :(

Urs va tråkigt Elin!! Han var ju verkligen urmysig! Så som vi busat med Robin och Umil!!
Jag ska leta fram alla de träningstävilngsbilder jag har på er!
*bautakram*
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

RIP
Jag tycker så jävla synd om dej Elin! Först Loppan och nu Robbin :/ kan man ha en sån otur??? Tänker på dej och hoppas vi ses snart!!! Kramar Elli
Åå, tråkigt! :( Kan inte tänka mig hur det känns att förlora häst… :(
Vila i frid, Robin!
Jag lider med dig Elin ;( R.I.P Robin ;(

stackars dej elin. :( R.I.P Robbin

Stackars dig, så tråkigt =(

Gud vad tråkigt Elin! :'( Tänker på dej och Robin!

R.I.P ! ;/ vet hur de känns, lider med dej..

Stackare :(
usch vad jobbigt… stackars dig! R.I.P

Åhh nej, inte han! Gud vad trist
Ta hand om dig!
RIP 
det e inget kul att ta bort en vän…
tänker på dig

Stackare:( R.I.P Jag som har ridit monté på han:) Ha ett bra liv på de gröna ängarna nu lille Robin….// Vi från stuteri Ekslätt

R.I.P R .. Han får nu på dom gröna ängarna beta tesammans me andra små pållar

Fy vad tråkigt
Tänker på dig…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Stackare! Det är jobbit när det blir så!