Resultat Hoting?
idag har det varit/är tävlingar på hoting.
Nån som vet något hur det gått?
kramar /amandah
Jag vet iaf att Smedens Rival vann, före Busebo Trolla!

jag vill veta!;)

Djinn Ess vann och Hults Jamira var tvåa.. (målfoto)
Bingo II vann ..
Johannesbergs Neon var tvåa..
Bergas Flisa var sexa eller sjua..
Vet ej i vilka lopp men..

Skogsdala apollo var 5:a
Johannesbergs Neon var även 5;a

Kålmans Polar jr 5:a i sitt andra lopp
Ljugens Krabat vann på 2.08! Maracas 3:ai samma lopp på 2.08.
Ni andra som vet hure gått.. Tider??

karamellen vann sitt lopp, eloge tvåa och xnit trea tider kommer sen :)
Jättebra om man kan få lite tider…..Grattis Fanny till segern med Djinn!
Vad gick Hults Jamira?

Låter som en lyckad dag i mina öron ;) :)

#10 Det e bara du o jag som får missa en så lyckad dag;)
Nån som vet hur de gick för Askö Tiger i lopp 1 nr 4 Och Salve i lopp 2 nr 1?

Lopp 3: 1:a Smedens Rival 2.16 2:a Busebo Trolla 2.31 3:a Bäckdalens Monzun 2.38
Trolla var inte på hugget idag, hon snubblade i banan, ingen som sladdade banan ;s .. hongick och smågaloppera. Jag har märkt att hon sänker huvet mer än vad hon brukar göra när hon galopperar så nu blir det käk.
Marina gick däremot som de bruka, jag var dock inte på henne lika mkt, jag var inte på henne alls, jag satt å höll hon fick springa i sin egen takt. Hon fick ju en skada i munn på lycksele ( för skarpt bett) !! Sätt aldrig på shettisar skarpt bett om dom ligger på, sätt på snällare! ´Men jag märkte faktist ingen skillnad, hon kom 5:a på 2.51. Kevin diskade henne som vanligt :P

Djinn Ess och Fanny vann på 2.17.3 =) Hade 2.21 tidigare…..
Va kul ;) Men Salve o Askö tiger då? :P

Nån som vet hur de gick för Lambii å Prisol?
Det var nåt fel med datan så listorna kom sent, efter sista loppet. Så jag var tvungen att åka utan listor.Har bara från mitt lopp.Lopp 2.
1 Djinn Ess Fanny Söderberg 2.17,3
2 Hults Jamira Hanna Norring 2.20,5
3 Allgunnens Åtyson Kicki Löjdahl 2.14,4
4 Shakira Carolina Öst 2.22,4
5 Skogsdala Apollo Josefine Åkerman 2.13,1
6 Björksta Nogrann Johanna Lillie 2.14,8
7 Bergas Flisa Josefine Johansson 2.19,1
opl.Salve Rosalinds Girl Trollberg
disk.Muskelknutten Hults Shaggito Bakelsen

Karamellen vann på 55,4 och eloge tvåa på 55.7

Hur kan du veta allt Kristin ? :O:P
Askö tiger då?

#19 haha jag frågade Fanny :P

#21 Haha jaha .. jag trodde du haed varit där ;P

Vilken tid fick Salve?

Har nån nå bilder där ifrån?=D

Precis, ingen som har bilder därifrån?! :D
Ingen som har Listan från Lopp 4? Var ej kvar till listorna hade kommit då de var försenade :(
lopp 1
1:My dream 3.12,1
2:Jikas juliana star 3.18,4
3:Ninja vd Goudakk 3.08,3
4:Lines Håkan 3.20,8
5:Tempo 3.08,9g
6:Askö Tesla 3.09,8
0:Hamras Felicia 3.19,4g
0:Kratens Athena 3.20,2g
0:Jasmine IV 3.23,0
0:Prisol 3.36,7
0:Moa II 3.35,7
0:Askö Tiger 3.42,4
Lopp4
1: Karamellen 1,55,4g
2: Eloge 1,55,7
3: Allgunnens Xnit 2,01,2g
4: Jonglör 2,04,2
5: Björksta Trolltrix 2,09,4g
6: Namnlöse 2,07,4g
0: Pärloito 2,08,1g
0: Nekter 2,13,0
0: Orkan Z 2,13,5
d Kålmans Polar j:r
Tack så mycket :)

Var de INGEN som var där och tog bilder ? :(

Tänkte bara säga att de kommer finnas bilder ifrån Hoting imorron tisdag ! Jag åker upp då oh har min älskling med mig (kameran ;)

ok.. va kul!!=D

Idag vart det 435 bilder tagna :) Återkommer imöra med lite bilder :P
Ska kanske säga att Karamellen och Maria Nylander vann sitt lopp, och Ljungens Krabat och Nicklas vann självklart sitt lopp, dock med en rapportering och startförbud om jag inte läste fel ..
Bergas Flisa vart 2:a i sitt första lopp !

vad äre för fel med Krabat :/
han var så bra hos emilia

#34 De undra jag med .. han travade INTE bra idag … Suck. Jättefin häst är de ju ! Grymt sugen på att ta med finkan ner till Nicklas och norpa med mig Krabat hem .. (A) ;):)

# 35 ^^ jag funderar på att ringa till nicklas och fråga hur mkt jag måste betala för att få ta honom :)

#35 Heh, jag tror inte han gör sig av med honom … men jag ha för mig att han inte var riktigt fräsch i våras eller vad de var (har för mig att Nicklas sa att dom skulle upp till Sundsvall med honom), sen strök han ju ifrån Young Power-mojset på Valla (?) .. Och nu 2 rapporteringar på Hoting.

#37 precis, tror inte heller han gör sig av med honom på direkten ^^

#38 .. Nope .. :P Men egentligen, varför skulle han göra de ?
Aja, för er som vill es lite bilder finns de några bilder i; Bilder Hoting

Tro vad ni vill ^^ men jah vet mkt ^^
Om han nu skulle göra sig av med hästen gör han väl det för att den är ofräsh och varför köpa en ofräsh häst?
asså jag tycker krabaten ser lika illa ut som han gjorde under dubbeltravet på östersund i fjol … : / helt otroligt att han klarar av att hålla han i trav i dom där farterna när han ser helt av ut .. :S
asså jag tycker krabaten ser lika illa ut som han gjorde under dubbeltravet på östersund i fjol … : / helt otroligt att han klarar av att hålla han i trav i dom där farterna när han ser helt av ut .. :S
oj, två inläggg:P

Håller med Jagz och Mariasoderström där ! // Mirre och Soffi

Om ni Krabat såg lika dålig ut n som han gjorde i Östersund på dbbeltravet ifjol .. varför gjordes inte nånting åt saken redan då ? Iofs, så vet inte jag vad som skedde under köpet, om någon veterinärbesktning skeddes eller så ..

#46 Kanske inte är något fel på hästen fysiskt?
dom kanske fick han billigare utan vet. besiktning.. för vad jag fick höra hade någon bjudit 85.000 kr för han :S sen vet jag inte hur mycket sanning det var i det.. men nu måste dom ju ändå göra något åt hästen för att han ska få starta igen för ingen veterinär låter den där få friskintyg som han ser ut för dagen :P
Nu tycker jag ni ska sluta diskutera Krabat. Vad jag hört, så är Hoting banan MINDRE BRA, precis som de flesta bygdetrvbanor (den vi har här uppe, Vitsand, är näst intill omöjlig..).
OCH, jag har en häst som blir rapporeterad, MEN veterinären HITTAR inget fel på honom (vi har gjort två veterinärbesiktningar, INGA FEL!). Så att få friskintgy är nog inga större problem!
Så det hela kan handla om balans, eller dålig bana.
Och för övrigt… Budet VAR uppe i de priserna, det vet jag!
Så sluta diskutera! Krabat är en SKTIFIN häst.

#49 Det är absolut inget fel på Hotings bana. Kanske borde ha kört på den innan du uttalar dig.
#50, jag sa inte att det var fel, men JAG HAR HÖRT det av en kopmis. Jag själv vet inte, men det är var jag har hört.T
Men det är inte själva grejen!
Varför diskutera Nicklas häst? Man kan ju spekulera hur långt som helst, men det är nog bara Nicklas och kretsen runt honom som vet!!
#51 Jag håller med Amandah_
Varför diskutera någons häst här? Mycket osmakligt….
Skärp er…!!

jag har kört på Hoting och jag tycker det är en sämre bana. Den är smalare och lite mer sandig. Plus att dom inte sladdar banan lika ofta som dom gör på andra banor. Det märktes också för min häst snubblade 2 gånger.

shit, ni tänker inte alls på att krabat kanske växer! bara för att han är en fin häst och har en bra stam och hela faderullan betyder inte det att han ska springa utan felsteg och allt sånt där! tror dom klarar det där med krabat själv och palla dom som sitter och skriver att han är så dålig.
#54, exakt!
Vem skrev att hästan var dålig? Så har inte jag fattat det iaf :S

ne men sånt tjat om att han ser illa ut ?

#53 Måste varit första året den var "dålig" då, för de åren jag har varit där har den varit perfekt.

Jag fattar inte heller varför man påstår att vi säger hästen är dålig osv :S Han travade inte bra, sen hörde jag av en kompis att han travade lika dåligt i Östersund i fjol, jag såg de dock ej.
Jag nämde bara att det är en grym häst och att han vart rapporterad. Det ä ingen som har sagt att det är något fel på hästen, det är bara funderingar.
Sen kanske vissa grejer missuppfattas osv, och jag håller med. Det är inte rätt att disskutera en annans häst, det var inte tänkt att det skulle bli så.
En sak till, håller med Jonna, man måste även ta hänsyn till att hästen växer med .. han är ju trots allt bara 4 år.
Tycker vi lägger den här tråden på is .. eller rent ut sagt radera den hemskt gärna !
Hallå hallå! Ni som tycker det är hemskt att diskutera någon annan häst (jag håller med om att det är onödigt) varför fortsätter ni själva att göra det då?
#60, jag diskuterar ingen annans häst. Jag har bara skrivit att jag tycker det är ovärt att diskutera… (läs tidigare inlägg, #49, #51, #55).
# 61 Du kommenterade priset på hästen …
#62, det var så det var! Om jag inte minns helt fel? Och dessutom tycker jag priset är ovärt i just denna diskution.
Men att säja at thästen är dålig, och att den aldrig går igenom en veterinärbesiktning?

Men va f*n nu blir jag arg. Snälla, kan någon radera den här tråden ?
# Ingen har sagt att den är dålig, däremot att den verkar ha ont - skillnad!

Krabat travade som en kung förra året då Emilia Hiltula körde honom ^^,

Men snälla nån, sluta prata om de här nu :S

#66 jag tycker han travat fint nu också när det lix funkar !

Jodå han är grym krabaten <3