Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 902 ggr
savrarpstuteri
5

JVP historisk igår!

På SPTF:s årsstämma igår skulle för första gången i ponnytravets historia Årets Klubb koras.

Det blev Jönköping Vaggeryds Ponnytravare som fick erhålla denna hedervärda utmärkelse första året den delades ut 😃!

Det här är så bra så man tror knappt det är sant 😃

Teja-Bea
1

Grattis!!! =D

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

diesel92
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känslan att sitta där i spänd väntan på att få se årets klubb och se vår logga sakta men säkert dyka upp var helt otroligt! Att ens bli en av de 8 som var så pass nominerad till priset var stort bara det med tanke på hur många klubbar det finns runt om i Sverige.

ryttarn
2

Stort Grattis! 

Med tanke på hur väl man blir bemött hos er tycker jag ni är mycket värdiga vinnare.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Kajhugo
0

Jag tycker ni var de självklara vinnarna, ni anordnar mycket aktiviter både för ponnyklubbens medlemmar men också i samarbete med travskolan. Ni har många trevliga medlemmar som det alltid är kul att möta på våra ovaler eller på färjan :). Man blir också alltid väl möt på Vaggeryd oavsett tävlingsform ;).

Ett stort Grattis till er alla och ett stort Lycka till inför säsongen 2013.

Fam Björling

Stallmima
0

Grattis!!   🎂

Elsastubin
0

Grattis! :D

vigalund
0

Jag är otroligt stolt över den klubb vi tillsammans ALLA medlemmar byggt och fortsätter bygga vidare med lyhördhet inför medlemmarnas önskemål.

Egentligen är det ganska lätt! Utan medlemmar som trivs= Ingen klubb

Alltså är det bara att skapa trivsel och tillsammans ha kul, umgås, ha aktiviteter ihop, se ALLA, nybörjare som inbiten (och se till att det finns passande aktiviteter antingen du är ny eller "gammal i gemet"), hjälpas åt, dela med sig, Ja allt som hör det vanliga trevliga bemötandet av vänner till! :D

Jag fick dessutom den STORA ÄRAN att hämta vårt pris, som jag var oförberedd på! Jag satt o skrev för glatta livet vem som vann de olika kategorierna och hade precis skrivit "Årets Ponnytravklubb 2012":

Jag visste att vi var nominerade…

När jag fick se inledningen till motiveringen fick jag hjärtklappning..XXX som är en ralativt ung klubb mm (då for tankarna, hur många relativt unga klubbar finns det?)

Såååå stolt över varenda liten cell i JVP! :D

Ernst-Romeo
0

Grattis och lycka till i framtiden.