Få sptf´s sida att fungera?
Det disskuterades igår att sptf sida fungerar till och från. Vissa fungerar den för och andra fungerar den inte för? Någon som vet hur man gör för att komma in när det krånglar. Nu de senaste dagarna har jag kommit in till och från men idag är det tvärstopp återigen. om man skriver in i webbläsa, med eller utan www innan funkar det inte, inte heller om man googlar och ska klicka på en länk.
De sa dock att de inte ska vara problem med den men tydligen så är det ju något fel och det är frustrerande. Någon som har problem med det men får det att funka ändå?
Jag har haft samma problem. Men om man går in på http://www.ponnyronden.se/ så kommer man till sptf 🙂
Den kanske är under uppdatering. Funkar inte för mig att komma in heller 😕
1#: men det är ju inte sptfs vanliga hemsida?
2#: De sa igår att den skulle fungera korrekt och nämnde ingen uppdatering eller liknande

Sen fungerar deffinitivt inte korrekt. Vad jag kan se när jag rotar runt lite är att det är ett DNS fel. De DNS servrar jag checkat med påstår att det saknar rekords för dptf.nu och/eller www.sptf.nu. Vet man vilken IP adress som servern ligger på kan man säkert komma in, men inte via domännamn.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag kommer inte in och har inte gjort det på snart en vecka.. Det är väldigt frustrerande!!