Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1426 ggr
Cilla
0

Russto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Russto , fux m bläs, -95 125cm. E:Kanyl G U:Pimba UE:Haj
travrekord 2.13 vinstsumma 3675kr 48 starter. Sänker sitt rekord varje säsong och har mer kvar att ge.
Rutinerad tävlingshäst som tävlar i både trav, monté, hoppning, dressyr. Mycket riden och körd.
Uställd med 41p och haft ett föl E:Parat451 sommaren -01.
Snäll att sko, klippa och hantera.
Säljes endast pga. tidsbrist
För mer info ring Cecilia på tel:070-4098715

divansson
0

vart finns hon? Hur är hon att hålla på med? gå med andra i hagen?

Teja-Bea
0

Spännande stam! Kul med så ovanlig!

Vad blev det för resultat efter Parat? Har hon några tendenser till Exem?

Är hon trygg och säker att hantera/rida/köra? Trafik?

Vart står hon?

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Cilla
0

#1 Hon finns i kungsängen (mellan enköping o sthlm) snäll att hantera och pigg att köra och rida. Inga problem varken att gå själv i hagen eller med kompisar

2# Ja rätt ovanlig stam, kanyl tävlade en del på ponnytravet som ung. hennes mamma har en hel del roliga hästar bakom sig bla. Peter Pan

Efter Parat blev det en Hingst/valack, ljusfux m bläs som jag tävlade några år och därefter sålde till ungdomsstallet på Bergsåker.

Hon är 100% trafiksäker, van vid både tåg, flyplan och motorcykla/bilar. bryr sig inte alls om dem. Annars är hon pigg o frammåt att köra och tycker om att arbeta och tävla

Nitro
0

#3 Låter som ett riktigt kanonsto i mina öron! :)

booy
0

Har hon exem eller liknande?. Säger som #4 låter som ett kanon sto. Hur många segrar har hon?

[Emma123]
0

pris???????

EllaMarine
0

#3 Jag är lite nyfiken på vad hästen heter som såldes till ungdomsstallet på B-åker :)

Kristina-
0

Den heter Batens C H om inte jag minns fel !

Cilla
0

#8  precis det stämmer

Cilla
0

en till bild

Helenas-Margit
0

hur är hon i temperamentet? har en efter kanyl G och han är rätt lätt stressad,men gillar verkligen att springa.

Cilla
0

Alla som är intresserade av att köpa henne är välkomna att höra av sig för mer info om Batseba

FridaSimonsson
0

Hon är så himla vacker