Russto
Russto , fux m bläs, -95 125cm. E:Kanyl G U:Pimba UE:Haj
travrekord 2.13 vinstsumma 3675kr 48 starter. Sänker sitt rekord varje säsong och har mer kvar att ge.
Rutinerad tävlingshäst som tävlar i både trav, monté, hoppning, dressyr. Mycket riden och körd.
Uställd med 41p och haft ett föl E:Parat451 sommaren -01.
Snäll att sko, klippa och hantera.
Säljes endast pga. tidsbrist
För mer info ring Cecilia på tel:070-4098715

vart finns hon? Hur är hon att hålla på med? gå med andra i hagen?

Spännande stam! Kul med så ovanlig!
Vad blev det för resultat efter Parat? Har hon några tendenser till Exem?
Är hon trygg och säker att hantera/rida/köra? Trafik?
Vart står hon?
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#1 Hon finns i kungsängen (mellan enköping o sthlm) snäll att hantera och pigg att köra och rida. Inga problem varken att gå själv i hagen eller med kompisar
2# Ja rätt ovanlig stam, kanyl tävlade en del på ponnytravet som ung. hennes mamma har en hel del roliga hästar bakom sig bla. Peter Pan
Efter Parat blev det en Hingst/valack, ljusfux m bläs som jag tävlade några år och därefter sålde till ungdomsstallet på Bergsåker.
Hon är 100% trafiksäker, van vid både tåg, flyplan och motorcykla/bilar. bryr sig inte alls om dem. Annars är hon pigg o frammåt att köra och tycker om att arbeta och tävla

#3 Låter som ett riktigt kanonsto i mina öron! :)
Har hon exem eller liknande?. Säger som #4 låter som ett kanon sto. Hur många segrar har hon?
pris???????

#3 Jag är lite nyfiken på vad hästen heter som såldes till ungdomsstallet på B-åker :)
Den heter Batens C H om inte jag minns fel !

hur är hon i temperamentet? har en efter kanyl G och han är rätt lätt stressad,men gillar verkligen att springa.

Alla som är intresserade av att köpa henne är välkomna att höra av sig för mer info om Batseba

Hon är så himla vacker