HJÄLP!
Just nu känner jag att jag inte har någon koll alls inför årets säsong med alla nya regler hit och dit.
Jag skickade in i höstas att jag vill ha kvar min ponnylicens men har fortfarande inte fått någon faktura på avgiften så hur ska jag betala min licens? Vad är det mer som måste betalas?
Är det några andra registreringar som måste göras?
// En som inte fattar något…
Allt sköts via travsällskapen/st nu. Ingen har fått någon faktura ännu. Men du ska betala medlemsavgift till din klubb som vanligt.
Sen kommer allt om tävlingar mm finnas på travsport.se under ponnytrav (flik tävlingar, ponnytrav till vänser) proppar resultat mm finns där. Men sptfs sida kommer finnas kvar och fungera men du har inga proppar eller anmälningar där.
Mätintyg vaccinationer mm ska in till din närmaste bana som du hör till.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Om du kontaktar din bana så kan de hjälpa dig. De kan gå in i registret för att se om något saknas. Licensavgiften har blivit försenad, medlemsavgiften skall betalas som vanligt till din ponnyklubb, tränare skall vara registrerad på dina hästar, vaccinationerna skall vara registrerade liksom ev. mätintyg. Allt detta kan du få hjälp med av din bana och deras personal.🙂
Ah tack så mycket !
Fakturor på licenserna skulle ha skickats ut i mars, men tydligen har det blivit något strul så dessa ska skickas ut i april istället.
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se