Monte' ryttare sökes
Hej!
Söker en ryttare till mitt shettis sto. Hon heter Mysan och är 11 år gammal, hon är inriden och är snäll att rida. Då jag blivit för tung så kan jag själv inte rida, och söker därför en ryttare som skulle vilja starta henne i monte', träna kan jag göra själv för vagn. Maila eller skicka PM vid intresse, bor i Uppsala.
Bild kommer!🙂
Hälsningar Nellie
Vilka barnor kan du komma till eller vart brukar hon starta? för jag är en ryttare som inte har så många hästar att rida på! MVH
// Kajsa🙂
Ja, dom banor som vi brukar starta på är Solvalla, Gävle, Eskilstuna, Hagmyren, Romme, Lindesberg och Örebro🙂
Hälsningar Nellie
Då är det nog Hagmyren jag kan komma till för jag bor i Jämtland! Jag kan nog komma dit och starta när det är en heldag! Men jag kan pm:a dig om du är intresserad!
Jag kan eventuellt rida om jag åker till örebro (kanske eskilstuna också) med mina ponnysar.
Min hemma bana är vaggeryd och mantorp, vi bor mitt emellan.
Hur hög är den? :D Så söt ;)
Vad har hon för rekord? hur är hon som häst?
Hej
Jag har en 11 årig tjej som tillhör Solvallas travbana som kan rida monté. Hör av dig om det är intressant.
#7 Du får gärna skicka ett pm till mig.
#8 Hon är 1,02 cm i mankhöjd.
#9 Hon har en 2.46, 1 och jag tror hon kan springa mycket fortare! Hon är en väldigt snäll och lugn häst i all hantering och så, hon tycker det är roligt att tävla. Pigg och framåt men verkligen inte så satt hon blir stark eller så, det är bara för att hon tycker om att tävla!❤️🙂
#10 Skickar ett mail!
MVH NELLIE ❤️❤️😃😃✨
Hälsningar Nellie
Åker även ibland till Rättvik, Bollnäs och Axvalla🙂
Hälsningar Nellie