MÅNSTORPS OPAL.
SÖTNOS!
Lycka till opal! :D
Jätte söt nos
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

åh, bästa Palle! Visa nu hur fort du kan springa, jag vet att du kan stjärnan :)
#5 åh vad kul! :D riktigt fin är du opal, och du kommer gå långt! :D Grattis till vinsterna som du kammande hem! :D
Hej alla mina vänner runt om i Sverige!
I morgon kl. 13.00 skall jag för första gången testa ett 1640m lopp med startbil på Östersundstravet och Josefin Svärdfeld skall köra hoppas det går bra! och Jennifer skall filma loppet! Återkommer i morgon om hur det gick.
mvh
Månstorps Opal.
#8 vad kul! :D du är bara för gullig opal! :D
#12 åh opals får man köpa dig? ;) haha ;D
Hej Hej!
Idag är jag lite ledsen för igår förlorade jag mitt första lopp, men jag mötte ju duktiga Lilla Ariel med Magnus Djuse och hon vann Lilla Storsjöpokalen i år och då slog hon självaste Ramona Mustang så en 2a plats är ju inte så tokigt heller för jag sprang ju hela loppet i 3e spår och Jossan å Jennifer var väldigt nöjda med mig så jag får väl ochså vara nöjd och jag kommer igen var så säker!!!!
Palle!
Ps, Nu ska jag vila nån vecka eller så och äta gräs, sen ska det tränas!!!!! Ds,
..och en sak till jag gillar fortfarande inte mössan Jennifer har satt på mig!!!!
Blä…..

Hoppas vi möts i kriteriet! Må bäste häst vinna :)
/Tjängvide Favorit (som laddar inför start på Solvalla på lördag!)
Fin Palle!!!!!!!!!!!!
Grattis till vinsten Opal på otroligt fina tiden 2.33 :) Lycka till i kriteriet! :D
#22. Tack Elsa du är så snäll!!!!
Det gick bra för mig på Bergsåker idag! jag vann! på nya rekordet 2.33.4*/1640m.
Jag vill även passa på att Gratulera SMEDENS BETTY BOOP och MINA II som
också vann idag. GRATTIS TJEJER!!!!!!! och lycka till i Kriteriet!
Nu har jag gjort årets sista start och det på Bergsåker igår och det slutade med vinnst! 2,33,0/2140m nu ska jag bara vila och slappa och äta julmorötter, och sen börjar träningen och nästa år är Derby år och då ska jag ta revanch på brudarna som slog mig i Kriteriet men en 3e plats är oxå bra, men jag skall berätta en hemlis jag lät dem komma före mig så dom inte skulle bli ledsna! hihihihi men nästa år ser dom bara baken på mig.
Kram Palle!!!!
#29 haha!! :D grattis till vinsten, duktig du är Opal! :) Längtar tills jag får se dig på travbanorna nästa år!! :D Ha en go vintervila! :D
Vad söt Opal är, grattis till allla vinster
Hoppas vi ses nästa år :D
~Ponnytravkusk såklart ;)
Hej igen! nu skrev jag ju fel jag skall starta på Mångag den 8 April, så fel det kan bli.
Hej Hopp!
Vilken underbar uppsyn denna ädla springare har, ser så snäll och godmodig ut😍
Veritas odium paretFörvånad
Gud så kul att se dig på travbanorna igen! :D Lycka till superfina Opal!!!! :D
Lycka till mimmi och palle!!! Jag tror på er!🏆😎
Lycka till!❤️🏆 Heja heja! 😉
Kolla gärna in min blogg! http://www.nattstad.se/alexandralennstrom