Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2073 ggr
carolineornfeldt
1

Bergsåker 14/4

Vilka hade tänkt starta på bergsåkers heldag 14 april? Glöm inte att sista anmälnings dagen är imorgon (måndag) 9.00!

Kajsaflorre
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ska dit med Florian II! och jag åker dit med Wången som ska dit med fem stycken vet inte riktigt vilka än!🙂

Granit-Jimbo
2

jag kommer dit med Åkres Reidar prop12 :)

Elin-Fast
0

någon som vet varför listorna inte kommit ut än??

Linneawestberg1998
0

Jag kommer med Trollminn och Rebb :)

Kajsaflorre
0

#3 Jag tycker ochså att start listorna borde ha kommit ut för längesen!

Linneawestberg1998
0

Rättviks och eskilstuna har ju kommit ut

carolineornfeldt
0
carolineornfeldt
0
Kajsaflorre
0

Jag läste start listorna och kollade i vilka lopp jag skulle vara med i! men dom har satt in mig i fel lopp jag anmälde i propp 1 och 2 men jag är med i propp 2 och 3! och en vången häst skulle starta i ett vanligt lopp och är nu med i ett kvarl lopp! vet ni vad som kan ha blivigt fel?🤔

Elsastubin
0

#9 Hej! :D Hör av dig till ST (Svensk transport), så kan de nog hjälpa dig! :D Hoppas det fixar sig, och lycka till när du ska starta Florian! :D

Kajsaflorre
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Hej!  min mamma har ringt till bergsåker och sakt det och dom hade gjort fel och dom skulle försöka att ändra det innan travpogramet kommer ut! men vi får se hur det går. Lycka till på Rättvik du med Elsa!🙂

orangeh
0

Jag och Linnson ska dit. :)

Kajsaflorre
0

kommer det komma ett pogram på svensk travsport? jag skulle vilja se om dom har ficksatt med mina lopp som dom strulade till med!🙂