Less !
Åh, jag blir så less ! I början av denna månaden, faxade pappa in den där ***** tränarlistan .. han ringde efter och kollade så att dom hade fått den, och det hade dom.
Igår anmälde vi Polle till ÖS, 3 proppar .. senare på kvällen ringde dom från ÖS och sa att det inte fanns nån tränare på Polle, så hon kom inte med .. Pappa har ringt och avbokat finkan, stugan å allt ..
Så jag vet inte om det blir något ÖS för min del …

fyfan =/

#1 De kan man ju säga .. de skulle ju va första starten för mig med ..

# 2 Sånt där kan göra en så jävla arg..
gick det inte att fixa på ngt sätt ALLS:S?=

usch vilken besvikelse :(
Har hört samma historia flera gånger i år :( Tråkigt! :(

#5 Just i år har det varit extra mycket sådant, samt bortslarvade mätintyg tycker jag!

Ja .. jag fattar inte vad problemet sitter i .. :S Blir så jävla less ! Ursäkta mitt språk ..
Och nej, de gick inte att fixa tydligen ..
Det är jättetråkigt att det blir så, så himla snopet när man har bokat allt å så :( stackars dig :(
Inte för att nån har klagat i den här tråden, men jag ska säga att Sptf har otroligt små resurser och väldigt, väldigt mycket jobb å papper :S Har haft praktik där så nu förstår man hur dom har det, dom gör verkligen så gott dom kan :) det kanske är en förklaring till att det det kan gå lite snett ibland .. :) ponnytravet tas inte riktigt på allvar där känns det som :/
#6, japp! Mitt russ mätintyg var borta… :s
#7, Östersundarna satt och jobbade hela natten med anmläningarna, det har blivit "fel" på många håll och dom har ju varit tvungen att tvångsstryka en massa hästar. Så tyvärr kunde nog inte dom göra något åt att SPTF klantat till det :(

#8 & #9 Jo .. det är jäkligt tråkigt att det ska bli så .. Men jag kanske kommer upp ändå :) Och tar lite bilder )

Fy fan! Va idiotiskt.. skulle klagat tills de gick ja.. ;P (ursäkta språket)

Men jag tycker det är konstigt att dem inte kan lägga in hästen ändå, det går liksom att ta sig förbi det(att lägga in hästen i startlistan utan tränare) så ylva får fixa till det nästa dag. så länge man inte klarmarkerar startlistorna vilket dem nu inte gjorde.
#12 ja, det tycker jag också är jätte konstigt..
#10 . hoppas du kommer upp ändå, synd det där med polle…tycker dom börjar få sämre o sämre koll dom som tar emot papper osv … börjar bli less..

så var det för moddy med, hon mättes ju inte i år men förra året, och då tävlades hon, sen detta året sa dom att hon inte hade nåt mätintyg. sjukt..

MIn monté licens var sån, typ jag tog licensen år 2005 och red ett lopp förra året o sen när jag skulle rida ett monté lopp så gick det inte för min monté licens var inte giltig!!!!

#13 Ja .. de ser ut som att ag kommer upp ändå .. :) Men jag är jävligt besviken .. usch.
Det var precis samma sak för hästen Moses. Hans tränarlista var inne för länge sedan, men när han skulle anmälas till lopp var fanns ingen tränare på hästen.

#17 Hm, det är jävligt konstigt att det ska bli så ! Hur svårt kan det vara å skriva dit en tränare på hästen ? :S Blir så irriterad !
Men, ska uppdatera lite att jag och min familj inklusive kissen kommer upp till ÖS ! Och jag har med mig ett nytt objektiv med :D Dock har jag inte kommit underfund med de .. autofokusen fungerar ej :/

#18 Så du ska ta massa kort?

#19 Ja deet ska jag :) Jag ska prova mitt nya 75-300mm objektiv men även ha med mig de gamla :)