Bortze o Nicita
Är det någon som känner till de här två hästarna? Tacksam för allt tex ägare/uppfödare till dessa två/tre allt av intresse.
Bortze e. Julit u. Minja ue. Lasse Född: 1997 Svart 122cm förmodligen vallack. Travrek omkring: 2,37,7
Nicita SE 30-96-8787 e. Mulle u. Minja ue. Lasse Född 1996 sto Färg? Avkomma: Hyltans Nicolina SE 30-05-0537 brun e. Tyson II

Nicita ägs av Familjen Stenkilsson i Osby (Norra Skåne), det är även dom som har fött upp Nicolina. Vanligt bruna båda två =)

Bortze stod i Ske-å för något år sedan, vet faktiskt inte vart han tog vägen sedan

Botze finns fortfarande i Skellefteå, hos Erica Nilsson. Han har tränats för ponnytrav men nu vet jag faktiskt inte vad han gör.
ok…ingen som har någon bild på de två?

oh tack vad snällt. Jättegulligt av er. det är såhär att min lillasysters kompis äger mamman Minja.
Ingen som har tävligsresultat från honom?

#7 Bortze har voltrek. 2.37,7 och autorek. 2.58,6. 750 kr i insprugna pengar. Han travade lite illa och var inte särskilt korrekt i benen. Han fick några rapporteringar.
Ny rapport! Bortze är fortfarande i Erika Nilssons regi här i Skellefteå. Han kvalade in för ett tag sen på 2,27 och har startat en gång efter det vilket resulterade i en andra placering på tiden 2,28 :)
är det inte Emma Ronneklev som leasar Bortze nu ? Har fått för mig det hon tävlar honom iaf
Erica Nilsson leasar honom, men Emma Ronneklev kör honom i loppen.

Hej.
Det är jag som är Erika Nílsson och som har Bortze nu. Han är superfin och har ett sto som han går med men som är på betäckning just nu. Han är som sagt kvalad och gick då 10 sek under rek. och startad en gån med en 2:a placering och ett nytt rek. på 2.28. Var och banjobbade honom idag och han joggade i 26 tempo. Han du några funderingar eller hon som har mamman så är det bara att maila. Bifogade en bil på honom från i våras men kan skicka nyare om ni vill? Finns även en pixboxsida där han är med från då han tävlade i Vitsand/Boden. Kramar Erika