Mina bilder från Romme 13/7
haloj!
Jag fotade alla ponnyekipage, plus några stortravare (bl a nr. 5 i kvalloppet, ngn ville ha på den tror jag?) .. tänkte iaf lägga upp några här.. men jag fotade säkert runt 10 bra bilder på allihopa, så jag börjar med att lägga upp 3 bilder på varje ekipage i nummer ordning..
börjar med en bild på nr. 1 .. i värmning.

Det är SUPER SNYGGA BILDER EMILIA
!!

Hade du på Nanny Charming.. nr 5 i kvallopppet?=D vårat stora varmblods sto=D

Snygga bilder! :)så va de du som gick runt på innerplan? ;)

Jättefina bilder! =)

Shit va snygga bilder, duktig du är :)

Verkligen SKITFINA bilder!
Och vilka snygga ponnysar ;)

vad duktig du är :D:D

varette huvudbild..
Har massa fler bilder på dom flesta, om ni vill ha fler bilder, eller av en annan storlek kan ni adda e-miliah@hotmail.com å hojta till :)

Skitfina bilder!! Gillade verkligen den på #12 på Tinas huvud :D:D:D Fiint!! =)=)

Jättefina bilder! Va duktig du är! :D

Varetta är verkligen fin :)

Sueprfina bilder!!! :D Du stod på stallbacken en stund i värmingen va? jag tror jag stog bredvid dej.. kände mej väldigt liten med min lilla digitalkamera
Får man fråga vad du har för kamera? :)

#31 haha tack så mycket. ja det gjorde jag ju :D hahah, men jag tycker dina bilder blev jätte fina. jag har en canon eos 250d med ett sigma 55-200 mm objektiv.. är relativt ny på systemkamera än men den är jätte bra :))

#32 okey hur mycket kostar den ? :) Jag funderar på att köpa nån bra kamera som funkar att knäppa på trav med..:) och den där ser ju bra ut om den inte kostar för mycket :)

Jättefina bilder :D

#33 jag vet inte vad du tycker är mycket för en kamera men den kostar runt 5.000-6.000 kr beroende på vart du köper den. Men objektivet man får med är ganska värdelöst, om du inte ska fota inomhus eller på nära avstånd, så du lär räkna med MINST en tusen lapp till för ett objektiv med någorlunda zoom för att nå fram vid tex tävling :)
#34 tack vad glad jag blir :))

Vad duktig du var på att fota!

Mkt fina bilder :)

Okey men det var inte så hemskt ..:) ska kolla lite mer :)

Jättefina bilder =)

Hej. Jag gillar verkligen huvud bilderna dom är så fina 

hade du nån bild på kvalhästen Nanny?=D

#38 Petro ser ju verkligen ut som hämtad ur nån saga typ! =) Han är så fin! =)

om de är rätt häst vilket jag hoppas så här är en huvudbild också.

#44.. hihi.. Japp det är rätt häst=D våran Nanny=D tack!! Det var superfina kort!!=D

#47 fin! :) Hur gammal? har tappat programet så.. ;P

#48.. Nanny Charming heter hon… 8år.. har startat typ 5ggr.. men det har varit mkt strul.. men hon gick nytt rekord i kvalet, så vi får hoppas det kan gå bättre nu=D hihi .. hon har 3500kr på sig.. En bestämd men snygg dam=D hihi.. hon är efter Mr Drew..

#49 okej, välldigt fin, kul :D Hoppas det år bra i fortsättningen.. ;)

Har du någon bild på Quis Du Lys lopp 5 eller Veikko Hornline lopp 1?Fina bilder.

#51 tyvärr har jag inte det ;//

#51 jag har iaf nån på Quis Du Lys, vet inte om jag har på den andre.. :P eller om de jag har är bra ;) haha.. men men.. vet inte om ja får lägga in bilderna för hon som har tråden.. :P

Divansson har du någon bild på Vilde bill från romme?