Börjes sele?
Nån som här erfarenhet av dessa? : http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&p=H&%2422301=&%24echoLink=&%24echoVar=0 Som inkörnings sele och sedan till träning.
man kommer bara in på första sidan 🤔
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Jag har en sådan fast till stor häst! :) Och jag är jättenöjd med den! :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Vi har den selen och har varit ganska nöjda med båda selarna. Fick dock skicka tillbaka några delar som jag sedan fick nya (som såg ut som de skulle).
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Har den passat storleksmässigt på shettis? Fick svar från kundtjänst att den kunde passa maxad shettis?? Våran är inte maxad men för dagen köttbullerund.. :-S
Vi har haft shettisselen till 98-105 cm höga shettisar. Vi har dock bytt ut gjorden. Så den borde passa en köttebullerund shettis :)
~Sandra~
Blev POSITIVT överraskad när den kom! Sitter riktigt bra. Mjuk och fin i lädret. Inte alls tjockt och lite stelt som jag förväntat mej .. Däremot är förbygeln för stor och bakstycket behöver nya hål. Känns som ett bra köp! :-D
Gör lite fler hål i förbygeln så passar den oxå :)
Nu när du säger det så fick vi oxå göra extra hål i bakstycket :)
Mitt tips är att fetta in den några ggr innan den används. Vi var väldigt noga med att ta hand om selen i början och det har man ju igen sen. Den håller längre då :)
Nu sådär 5-6 år senare så behövs det byta ut lite delar, men det får man ju räkna med :)
~Sandra~