Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1157 ggr
Mariasoderstrom
0

Startlistor Östersunds Dubbeltrav

Om någon får tag på listorna innan dom kommer upp på sptf.nu kan ni väl lägga ut dom här? :)

_jonna
0

dom kommer troligen imorgon bitti :)

ozzkan
0

Ska bli spännande :D

Trav_
0

Jag tror dom kommer imorrn under dan, östersund har nog mycket jobb med anmälningar ikväll! Sedan så ska ju Ylva deffa loppen med så troligast imorrn på dan!

Mariasoderstrom
0

det ska bli riktigt spännande ! Hoppas på fint väder ! :)

amandahandersson
0

Fint väder är ett måste! ;)

Östersund äääger!
Vi kom å ha äckligt kul, eller hur Jonna?;)

Trav_
0

Hoppas verkligen vädret är med oss, det var ju kanon fint förra året ;D

ozzkan
0

SMHI säger att de blir 14 grader på fredan kl 12 o framåt:D

deweycheatumnhowe
0

Usch, låter kallt.

Vi hade 27grader idag i Stockholm.

amandahandersson
0

20 grader här nu! Och det är kväll.. perfekt ute väder :) Gärna liiite varmare, så kanske man kan överleva i linne ;p

_murre_
0

Dom ringde nyss från Östersund och talade om att vi kommit medSkrattande Anmälde i fem lopp kom med i tre av dom.

Trav_
0

åå jag hoppas vi kom med i alla lopp. Men troligtvis inte. Anmäler till 4 lopp men kommer oftast med i 3 ;D Vänter med spänning på listorna

fan_idole
0

fredagslistor

fan_idole
0

söndagslistor

fan_idole
0

spara listorna antingen med "save link target as" eller "spara länk som"

deweycheatumnhowe
0

De lägsta klasserna kommer bli intressanta, 15 orutinerade hästar ska kämpa om segern.

Jenniferohlson
0

Tråkigt att min ena bara kom med i ett lopp på hela hegen:/

ozzkan
0

Vi anmälde i 11 lopp, kom med i 7 :/ Varför delar dom inte loppen så alla kan vara med?

Jennie_A
0

#17 För att de kanske hade varit tvugna att dela många/alla i sånt fall och det går ju inte! Det hade tydligen varit vansinnigt mycket anmälningar och då blir det tyvärr så här…

Trav_
0

Tråkigt att man bara fick 1 lopp per dag, men kul med myckt häst i loppen! Ser fram emot denna helg.

mellanbyns
0

anledningen att dom inte delar loppen kan ju vara att det står i stadgarna att man bara får ha 12 lopp/dag. Den jag skulle köra kom inte med i nått. Och shettisen är med i 2 av dom 3 jag anmälde, men henne får jag ju inte ens köra.

fan_idole
0

Nu finns listorna även på sptf.nu

#20 Yra inte om max. 12 lopp per dag. Det är borttaget!

mellanbyns
0

http://www.sptf.nu/info/propregler.pdf var in och läste här nyss, och där står det max 12 lopp per tävlingstillfälle. Men det är väl kanske borttaget ändå då.

[mamma]
0

#20-22  Ja, det är borttaget.

Hannna
0

Ojoj. Verkligen mycket anmälningar.

maiijjha
0

#17 klubben kanske inte har fler sponsorer eller så vill de inte ha så långdragna tävlingar. 12 lopp räcker till tycker iaf jag.

amandahandersson
0

Hm…

Juppe kom med i både 2.47 och 2.37 på söndagen. 2.47loppet ser faktiskt riktigt bra ut!

Men på fredagen!? Då är han med i det där ALLA-loppet!!!!!!!  Gaaah! Där ska han då inte va me…
Har ringt nu, hoppas de löser sig.

Hannna
0

#26 vad då, vad menar du? Att du ska stryka bara för att loppet blev för hårt?

Hanssson
0

roligt med mkt hästar i loppen :) men Julle kom inte med i ett enda de va väldigt tråkigt .. så då får vi dela på hästarna istället men men ..

jenniferaronsson
0

hm, okej hyffsade lopp ^^ tyckte bara endel lopp kunde vara 1640 men sånt får man ta :)

Läängtar som fan, kommer bli asit kul!!

amandahandersson
0

#27, NEJ, jag ska inte sryka för att loppet vart för hårt! Nu ska jag se om det ordnar sig så jag får vara med i det loppet jag vill.
Och sen tänker jag inte diskutera strykningar, men i sånna fallärdet ju en klassisk felanmälning eller "felanmäld av arrangör"-strykning?

ostsiv
0

Det var rekord i antalet anmälningar.20-30 i de flesta och något lopp över 30 anmälningar.ÖPTK har gjort allt för att hästarna ska komma med i något lopp.

amandahandersson
0

Har nu pratat med Anders Djuse, och det vart jag som sa fel i anmälan… Men Juppe kommer starta! Jag får stryka för felanmälan, men wtf. JAG KÖR!

jenniferaronsson
0

Har en norsk tjej på msn, hon hade anmält två lopp per dag.. ( tror det va så ) men kom inte med i nått.

ozzkan
0

#18, oj, såg att jag verka arg för att de blev så. Haha, de va ja inte, utan förstår att dom har gjort så gott dom kan o måste ju ta bort dom som är anmälda till flera lopp per dag i första hand. :D Jag är ju med i dom loppen som vi anmälde till i första hand. :D Ska bli himla kul o få komma till en ny bana oxå! Vart på Hagfors som högst förut :D

deweycheatumnhowe
0

Idag har vi tränat slalom, vi ställde ut 13 hästar ( byggda i trä lika stor som B-ponnier ) och passerade alla smärtfritt. Träning ger färdighet, blir kul i helgen när vi ska ta oss förbi 13 hästar i båda loppen. =)

juliapettersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#35, smart!

(Här får du bilden Jonas :P)