Startlistor Östersunds Dubbeltrav
Om någon får tag på listorna innan dom kommer upp på sptf.nu kan ni väl lägga ut dom här? :)

dom kommer troligen imorgon bitti :)

Ska bli spännande :D

Jag tror dom kommer imorrn under dan, östersund har nog mycket jobb med anmälningar ikväll! Sedan så ska ju Ylva deffa loppen med så troligast imorrn på dan!
det ska bli riktigt spännande ! Hoppas på fint väder ! :)
Fint väder är ett måste! ;)
Östersund äääger!
Vi kom å ha äckligt kul, eller hur Jonna?;)

Hoppas verkligen vädret är med oss, det var ju kanon fint förra året ;D

SMHI säger att de blir 14 grader på fredan kl 12 o framåt:D

Usch, låter kallt.
Vi hade 27grader idag i Stockholm.
20 grader här nu! Och det är kväll.. perfekt ute väder :) Gärna liiite varmare, så kanske man kan överleva i linne ;p

Dom ringde nyss från Östersund och talade om att vi kommit med
Anmälde i fem lopp kom med i tre av dom.

åå jag hoppas vi kom med i alla lopp. Men troligtvis inte. Anmäler till 4 lopp men kommer oftast med i 3 ;D Vänter med spänning på listorna
fredagslistor
söndagslistor
spara listorna antingen med "save link target as" eller "spara länk som"

De lägsta klasserna kommer bli intressanta, 15 orutinerade hästar ska kämpa om segern.

Tråkigt att min ena bara kom med i ett lopp på hela hegen:/

Vi anmälde i 11 lopp, kom med i 7 :/ Varför delar dom inte loppen så alla kan vara med?

#17 För att de kanske hade varit tvugna att dela många/alla i sånt fall och det går ju inte! Det hade tydligen varit vansinnigt mycket anmälningar och då blir det tyvärr så här…

Tråkigt att man bara fick 1 lopp per dag, men kul med myckt häst i loppen! Ser fram emot denna helg.

anledningen att dom inte delar loppen kan ju vara att det står i stadgarna att man bara får ha 12 lopp/dag. Den jag skulle köra kom inte med i nått. Och shettisen är med i 2 av dom 3 jag anmälde, men henne får jag ju inte ens köra.
Nu finns listorna även på sptf.nu
#20 Yra inte om max. 12 lopp per dag. Det är borttaget!

http://www.sptf.nu/info/propregler.pdf var in och läste här nyss, och där står det max 12 lopp per tävlingstillfälle. Men det är väl kanske borttaget ändå då.
#20-22 Ja, det är borttaget.

Ojoj. Verkligen mycket anmälningar.
#17 klubben kanske inte har fler sponsorer eller så vill de inte ha så långdragna tävlingar. 12 lopp räcker till tycker iaf jag.
Hm…
Juppe kom med i både 2.47 och 2.37 på söndagen. 2.47loppet ser faktiskt riktigt bra ut!
Men på fredagen!? Då är han med i det där ALLA-loppet!!!!!!! Gaaah! Där ska han då inte va me…
Har ringt nu, hoppas de löser sig.

#26 vad då, vad menar du? Att du ska stryka bara för att loppet blev för hårt?
roligt med mkt hästar i loppen :) men Julle kom inte med i ett enda de va väldigt tråkigt .. så då får vi dela på hästarna istället men men ..

hm, okej hyffsade lopp ^^ tyckte bara endel lopp kunde vara 1640 men sånt får man ta :)
Läängtar som fan, kommer bli asit kul!!
#27, NEJ, jag ska inte sryka för att loppet vart för hårt! Nu ska jag se om det ordnar sig så jag får vara med i det loppet jag vill.
Och sen tänker jag inte diskutera strykningar, men i sånna fallärdet ju en klassisk felanmälning eller "felanmäld av arrangör"-strykning?
Det var rekord i antalet anmälningar.20-30 i de flesta och något lopp över 30 anmälningar.ÖPTK har gjort allt för att hästarna ska komma med i något lopp.
Har nu pratat med Anders Djuse, och det vart jag som sa fel i anmälan… Men Juppe kommer starta! Jag får stryka för felanmälan, men wtf. JAG KÖR!

Har en norsk tjej på msn, hon hade anmält två lopp per dag.. ( tror det va så ) men kom inte med i nått.

#18, oj, såg att jag verka arg för att de blev så. Haha, de va ja inte, utan förstår att dom har gjort så gott dom kan o måste ju ta bort dom som är anmälda till flera lopp per dag i första hand. :D Jag är ju med i dom loppen som vi anmälde till i första hand. :D Ska bli himla kul o få komma till en ny bana oxå! Vart på Hagfors som högst förut :D

Idag har vi tränat slalom, vi ställde ut 13 hästar ( byggda i trä lika stor som B-ponnier ) och passerade alla smärtfritt. Träning ger färdighet, blir kul i helgen när vi ska ta oss förbi 13 hästar i båda loppen. =)