Utställning på Axvalla
VÄST RUSS TID OCH PLATS: 9 Maj på Axvalla Travbana, Axvall. I samband med Axvalla ponnytravklubbs heldag. DOMARE: Ronny Johnsson ANMÄLAN: Anmälan sker på plats, Drive in utställning, Glöm ej att medtaga kopia på pass som lämnas i sekretariatet vid anmälan. ANMÄLNINGSAVGIFT 200kr/häst, betalas på plats. SISTA ANMÄLNINGSDAG: 9 maj, anmäles på plats. KLASSER: Inga klasser. Best in Show och BIM kommer att utses av de som erhållit guld. Om man INTE vill stanna för BIS och BIM, ges kritik, poäng och rosett direkt. Meddela i sekretariatet när du anmäler om du är intresserad av att stanna kvar för BIS och BIM ring. ÖVRIGA UPPLYSNINGAR: Sekretariatet öppnar 10.00 och utställningen börjar 10.30. BIS ringen kommer att gå 15.00. Utställningen är även avelsvärdegrundande för Shetlandsponnyer. Kontaktperson: Anna Åhman 070-358 02 00, elfstrom.anna@telia.com. Se även västruss hemsida www.vastrusss.se Servering kommer att finnas på plats.

Mycket trevligt initiativ.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Synd att jag inte kan då , annars hade jag ju gärna visat häst där och för Ronny som jag tycker är en alldeles utmärkt domare :D