Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 964 ggr
tearsofmemories
0

AUGUSTI PROPPAR?

VAd tycker ni om årets Augusti Proppar?

Jag själv hittade bara några få.

olivialundgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär, Zoylett har typ 1-2 lopp här nere på gotland och dte är på dubbeltravet. sen har hon kanske ett lopp på kalmar … Om man får in henne i transporten ;P hoppas på bättre i september…

_murre_
0

Riktigt bra med lopp i augusti för mina två:)

iiirma
0

Njaa.. men mycket bättre än juli!

M_Linge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat 10 bra lopp för min häst så det är bara att välja å vrakaRäcka ut tungan

CarolaCarro
0

inge vidare prppar för min del…

Beeea
0

Finns nästan inget lopp:S

amandahandersson
0

inge lopp för Juppe.. Zolle har dock två lopp.. Bodens heldag, å Agriakvalet på Skellefteå.

iiirma
0

Nu hiitade jag på Solvalla också ^^

divansson
0

Usch, Usch, USCH! typ.. ETT lopp!! Pengahandicapen har förstört mitt liiiv!

nemesis
0

förstår inte vad det är för proppar tomelilla har gjort..

TorpetsGynna
0

tyckte det var bra proppar ja i Augusti!

Absolut_Luks
0

Ganska så bra proppar.!

jessssica
0

Finns en ganska mkt åt mina ponnyer!! :)

Men en sak som jag tänkte på eftersom jag kan tävla på både Romme och Solvalla och banorna ligger ju iaf i mellansverige så tkr jag att det var synd att det var heldag på solvalla den 18:e o på Romme den 19:e….för mej blire väl kanske romme då eftersom de är hemma banan :P:P men hopas det blir anmält till båda!! :)

Anna_
0

Har bara två lopp under hela augusti.. "(

Det var Tingsryd den 19. All heder åt Tingsryd som skriver bra proppar! :)

Cnox
0

Jag tycker också det var fruktansvärt dåligt med lopp för mitt ena russ som gått 2.36. Hade gärna sett att det fanns mer 2.45 lopp och så. pengaloppen upp till 2000 är också svårt för en del har gått 2.15 har jag sett som är med:(  saknar tidloppen faktiskt..

divansson
0

nu när rommd är inställt är det  en hemsk idiotanmälan på eskilstuna den 5e.. :P skit samma, man vet endå att man går minus på resan dit så..

Jennie_A
0

#16 Hmmm, det är ponnytrav du sysslar med. På vilken resa går man inte minus då?!

EllaMarine
0

Jag har hittat 3 stycken åt Polle .. dock är dom bara på Myren, Bergsåker å Dannero .. men iaf :P De finns säkert på fler ställen åt henne :)

EmiliaLeo
0

ev. eskilstuna 5 aug.
sen romme 10 aug.,
EV. solvalla 18 aug.(alltså vilka långsamma A-lopp!!!),
ev. 19 lindesberg agriadagen.

sen ingenting efter det :(( jätte tätt och så inget.

Mariasoderstrom
0

_ev. bergsåkers heldag 10 aug.
__Östersund 21 aug. agriadagen.
_Med hults defekt dåra:)

jessssica
0

#16 det finns väl knappt nån människa som håller på med ponnytrav som tjänar på tävlandet! FundersamRäcka ut tungan …..Penga mun

StallBakhet
0

Rommes tänkta tävlingsdag den 19:e augusti är flyttad.

Nytt datum är 3:e november (lördag) - då kör vi Alla Helgonstrav med i stort sett samma proppar som var tänkta till augusti.