Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 865 ggr
Cnox
0

Godmorgon 19/7

Idag Sitter jag på Yrkesförar utbildningen och väntar på att få köra lastbil. Sen bär det av hemmåt och köra intervalljobb med de 6 ponnyer/hästar som ska göra det. Körde av ett par inne på banan på Färjestad igår så dit in behöver jag inte köra idag:)

Sen skall jag på bio på pirates of the carribean. Valde mellan den och Hary Potter. Men jag ska med min "Lillebror" på Harry Potter som jag lovade nån annan dag:D

Vad ska ni göra?

Trav_
0

God Morgon, själv så sitter man o väntar på att vi ska åka te hästarna, sedan väntar den långa resan till östersunds dubbeltrav=)

jonasjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon där..inte många vakna här Glad Varit uppe sen 06.00 varit i stallet och matat och släppt ut alla hästar i stallet..sen fullt upp med våra fem valpar som är 8 veckor nu..ska till vet. idag och besikta dom sen åker dom till sina nya mattar och hussar..skönt Flört Och i morgon ska vi starta våran nordis Jonas Jo här i Boden på V4 ska bli verkligen spännande, Han är rankad som fyra-femma här i tidningarna så nu är det bara att hålla tummarna..Ha en bra dag alla Glad

På bild Jonas Jo som löshoppar.

Cnox
0

#1 Ah, ni åker upp idag eller? är det inte fredag-söndag det är?eller ni kanske bor en bit ifrån?

#2 Ah, Lycka till. Själv kör jag storhästlopp på tisdag på arvika…vå får se hur det går:D

juliapettersson
0

Godmorgon!
Idag ska jag åka till Signe Håkansson med Golf & Rosalie, för att få lite hjälp med balanseringar och dylikt.

EllaMarine
0

Jag ska upp till stallet sedan och göra i ordning Polle, hon åker hem till sin ägare över helgen som sällskap åt en av hennes hästar som får stå själva ..

Ska sedan in på Bergsåker å gå på travet, försöka komma överens med mitt nya objektiv som verkar hata mig xD:O Sen blir de hem att sova och ladda inför en hel helg i ÖS att bara fota ! ;):D

Måste säga hejdå till Polle med .. trots att det "bara" är över helgen .. :(:O

deweycheatumnhowe
0

Idag blire massage och lite promenader med hästarna inför Östersund. Ska se till att dem är absolut 100 % fräscha i helgen.

Vi ses i vinnarcirkeln.

Hannna
0

Idag har jag kört fort med Linda, första gången jag körde fort sedan jag bröt armen, hon gick 8 intervaller med bra puls efteråt:) Ska även ut och köra Mareld snart. Ikväll ska vi grilla!

PromiseMinanMorfeus
0

Jag var uppe redan Halv 5 i morse.. Var i stallet vid 5.. Vi åkte och premierade hästar. 40 p på min 3 åriga sto Ekslätts Promise Me, 38 p på mitt andra sto Pros Minandra:) Nööjd=)

Bilden: promise Me

PromiseMinanMorfeus
0

Bilden: Pros Minandra

Saaandberg
0

MorronXD Har hittat russ som vi kanske ska köpa, bra va ??Ripadals Ville, ej säkert enn!