Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1882 ggr
Kratern
0

Utleasas

Jag har ett russto på 1 ½ år som jag kan tänka mig att leasa ut några år.

Hon är e. Stig-Helmer (1.54,4) ee. Vagabond (1.53,3) eu. Brödsmulan (1.55,9)

Hon är u. Jubla II (1.57,3) ue. Filur uue. Dart

Hon är inte inkörd ännu.

Ska lägga in nya bilder på henne på hemsidan.

www.stuterikratern.se

tearsofmemories
0

Hejsan!

Hur mycket hanterad är den där lilla sötnosen? Och när hade du tänkt låna ut henne?

Kratern
0

#1 Jag PM:ar dig

primusa
0

Stig-Helmer, har han några avkommor som tävlat i ponnytrav?

Oskar Florhed
0

Min heter Jane roll, o sen finns det mer Roll hästar

Kratern
0

#3 Stig Helmer har inte så många avkommor över huvud taget. Däremot är han ju e. Vagabond vilket är bra travblod.

AK47Kalashnikov
0

Stig Helmer har en avkomma som heter Jina Roll. Hon har rekord under två minuter.

Kristina-
0

År 1998  stod Stig Helmer på Stuteri Roll på Gotland, där han betäckte ett antal ston. Det resulterade i J- Kullen året därpå. I år är dom 7år , och består av bl.a. Jina Roll, Jane Roll, Jasmine Roll, Jafar Roll.( Vet ej om jag glömt någon ) Jasmine Roll är avelssto i Norge, dom andra tre har startat. Han har några till som jag ej vet något om, och nästa år blir det nog några till eftersom han betäckte ston uppe hos stuteri Guldhage. Stig Helmer som är efter Vagabond/ Brösmulan har ju mycket bra travstam, mamma Brösmulan var ju oxå en mycket duktig travare. ( Jasmine Roll startade som 4åring i Norge, 2.31,7 har hon gjort )  Ps. Såg att det finns en Junior Roll oxå, till salu på  stuteri Ess sida. Ds.

ponnytravkusk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har iallafall två e. Stig-Helmer :)

stuteriess
0

Junior Roll är e. Stig-Helmer u. Kajpa (som jag födde upp på Grix, hennes mamma dog…), som i sin tur lämnade den jättebra Ettan Roll, kriterievinnare. Tyvärr dog Ettan för något år sen när hon fölade. Junior har inte fått visa vad han kan, utan har bara gått i en hage i några år. Han är liten, men jättefin!

Jenniferohlson
0

När vill du leasa ut henne?

fan_idole
0

Stig Helmer hade tre avkommor ute på ovalerna 2006. Jina Roll u. Bris (mamma till bl. a. Fantom Roll) (2.00,7), Jafar Roll u. Certina Roll (2.11,4) och Jane Roll u. Ansi Roll (2.13,8).

Kratern
0

#10 Som läget har utvecklat sig här så vill jag i första hand sälja henne.

Leasing är ett andra alternativ i dagsläget.

Pm:a mig gärna för ytterligare information.

gotlandsruss
0

hej har du någon bild på henne

Kratern
0

#13 Hon är såld

Lina-
0

Hon är min :D

ryttarn
0

O vi har mamman, Jubla II, som förhoppningsvis är dräktig med Tejas Monljus nu….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Kratern
0

#15 och #16 Hej! Skrattande

Hoppas ni trivs med "mina" Russ.