Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1126 ggr
Bemydream
0

Russ i kat A lopp...

…och tvärtom, alltså Shettis i kat B lopp. E nyfiken på om d finns några och vad dom heter i så fall…

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

Bemydream
0

eller korsningar…

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

juliapettersson
0

Det lilla russet Norrvedas Kanon e.Nomad G tävlar i kat.A, runt Mälardalen. Rekord 3.28.

iiirma
0

#2 Naww! ^^ Har nån bild? :D

iiirma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Jag tävlade med Vetaprinsen i kat. A och han hade russ pappa o shettis mamma :) Dock ej ponnytravstam, men han gick 2.35,8 :)

juliapettersson
0

http://www.liselottesruss.se/Sundbyholm.htm

Där finns en bild från i år.

ryttarn
0

Den mest kända är väll Ramona Mustang som har Vagabond som morfar….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

vasiria
0

hej linda! jag äger ju Ramona Mustang oxå.. mamman heter Vanja mi och är som sagt efter vagabond, pappan heter cerano  och är hel shettis.. vanja mi är även farmor till 1 åringen som jag tyckte du skulle köpa. den lilla fuxen vet du..

iiirma
0

Vetaprinsen kom 2a i sina första 2 lopp, efter Ramona Mustang i bägge ;)

vasiria
0

#8 hehe, coolt.

giffan
0

#7 Du äger inte flera hästar man inte vet om…?

Ses på söndag…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Hannna
0

#5 Ser ut som ett russ i alla fall :P

Jlu
0

Här uppe finns det en shettis som tävlar i Kat B loppen, hon heter Näsvallens Brunette och har ett rekord på 2,39 tror jag Flört

Jlu
0

Här uppe finns det en shettis som tävlar i Kat B loppen, hon heter Näsvallens Brunette och har ett rekord på 2,39 tror jag Flört

Bemydream
0

Jo, d va väl så vi kom in och prata om detta ämne, genom att fuxen e släkt med Ramona Mustang…. Men att du äger henne visste jag inte. 

Ska bli kul att se alla dina ponnysar i morgon om vi hittar dit vill säga…

vasiria
0

kom på en annan sak, en kompis till mig som även körde lite lopp åt mig tävlade även en shettis vid namn frank zappa som startade i russloppen.. det var en kille som hade två shettisar, och tävlade parkörning med dom. och även lite ponnytrav då. frank zappa i russloppen då och den andra i shettislopp. frank zappa startade inte så många gånger, men jag vet att han vann något lopp i början. kul att klå russen med en shettisöverhöjdare!!