Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1832 ggr
Joystick
0

Täckesfunderingar

Vart köper man sånna täcken som är i "typ nylon" glansiga täcken "vinnartäcken" ?

Hittar bara bävernylontäcken när jag söker. Å vi funderar på att köpa in de här glansiga och ha som pris på utställning

Tacksam för tips.

mallan-nog
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi på EPS brukar köpa våra vinnartäcken av CG's hästsport. fina täcken till bra priser. Finns både träckfiltar och "vanliga" täcken.

ryttarn
1

Vill bara passa på att rekomensera CS Hästsport. Snabba leveranser, bra kvalité och väldigt rimliga priser. Vet att många klubbar i mellansverige köper därifrån.

http://www.cghastsport.se/

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tusen
0

#2 Samma som i inlägg #1.

ryttarn
1

#3 Medveten om det men jag tyckte det kunde vara på sin plats att länka till dom…….

Jerker Klang,

www.isil.se

Joystick
0

Jag får inte fram ett ända täcke på den sidan tyvärr… är det min dator som spökar eller?

ryttarn
0

#5 Jag tror att de håller på att bygga om själva webbutiken. Men ring o prata med dem så fixar de säkert fram bilder på olika varianter

Jerker Klang,

www.isil.se

Joystick
0

Jag gör så! Tack för hjälpen

Anna-Carin

Joystick
1

Nu har jag beställt 2 täcken därifrån till BIS och RES BIS på shetland nords utställning i sikeå 3 augusti 2013

TACK för tipset!

Anna-Carin

HammarMamman
0

Men är inte Bävernylon just det material du söker då?! För det är ju ett glansigt lite grövre material. Barnoveraller brukar ju vara i bävernylon och det är samma sorts tyg… :)

/Mia

Joystick
0

Inte bävernylon vi ville ha denna gång. Utan ett mjukare glansigare tyg.