Ponnychampionatet Kat B
Någon bild på Poltava och Jane Roll?

har du bild på Tyfon?
Grattis Ernst romeo! ja e grymt imponerad din häst :D

Tider?

Hittade visst tider på ponnytravet.com
1a Ernst Romeo - Magdalena Eriksson 1.55.2*
2a Darwin - Viktor Nyman 1.55.7*
3a Tokajer M.L - Jessica Gustafsson 1.55.9
4a Maya Piraya - Anna Sjöblom 1.57.7*
5a Klurix - Mikaela Sparrdal 1.58.0
6a Nypon II - Micael Lindblom 2.04.2*

Skit fin bild :)
Jarmo är stålt över sin far :P Grattis! :)
Grattis Farsan från O´Fritz
#0 Grymt fin bild! Grattis alla! ^^
Oj,att Romeo gick så fort! Grattis. Han behövde nog en liten paus ifrån travet.
Romeo gick som en raket på upploppet otroligt kul
Mer bilder finns på www.ponnytravet.com och fler kommer att komma ut på axevallas hemsida www.aptk.se

Var inte Ernst Romeo en sådan som alltid gick med slaggjord innan? Skönt om han lagt det bakom sig:)
#19 Sulkett nu?

Grattis Romeo från dottern Rosi :)
Tåvikter fram?

#20 Om hästen slår har man väl slaggjord? Kan ju vara så att kusken kör alla sina ur den sulkyn.. Men ja, jag har fått för mig att han varit lite knepig hela tiden, men om han går utan slaggjord nu borde ju det vara positivt:)
#20 Håller jag med om..

grattis!=D

grattis!=D
Tackar tackar för alla gratulationer:) Jätte roligt. Bengt å jag bockar å bugar. Romeo önskar alla sina små blivande ponnytravar stjärnor till avkommer all lycka de kan få ute på banorna!
Darwin måste jag säga var ett riktigt stjärnskott. Han gick som bara den! Jag är imponerad. Imponerad av alla rekordsänkningar om inte annat!!
Romeo går inte med slaggjord längre, nej. Anser inte att detta var nödvändigt när vi kör i sulkett. Så länge han har koncentrationen framåt så brukar allt lösa sig som vi märkte på Axevalla, men jag måset nog säga att han är NÅGOT speciell av sig fortfarande. Han går med tå vikter eftersom hans frmasteg är så högt och får honom ofta i obalans så för att göra honom lite mer markbunden fickdet bli det.