Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1377 ggr
Boode
1

Startavgift

Hur fungerar det med startavgift nu? När man anmält sig till ett lopp och man blir intagen i programmet dras pengarna från kontot man registrerat då eller måste man betala på något vis?

giffan
0

Om du inte tjänade några pengar den månaden så kommer det en räkning.

Om hästen tjänade pengar som täcker utgifterna, så kommer det en avräkning så du ser vad som har kostat och vad du har tjänat och sen sätts pengarna antingen in på det konto du har uppgett eller så får du en utbetalnings avi.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Boode
0

okej, så det kommer en räkning i slutet av månaden om man inte tjänat några pengar? Och likaså om man tjänat pengar så kommer det i slutet av månaden?

VeronicaP
0

#glöm inte anmäla konto

stallnysater
0

#2 Det kommer en avräkning i början på månaden efter, jag fick i veckan avräkningen för aprilmånad. Utbetalning sker den 15 i månaden efter, i mitt fall den 15 maj.
Hur det funkar när man får betala in vet jag inte….

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

giffan
0

#2 som sagt den 15 har ST som räknings datum, så allt från april kommer till den 15 maj, och dom avräkningarna är på väg ut nu, alla borde ha fått dom i veckan. Får man en räkning man ska betala så brukar man ha till slutet av månaden på sig.

Du borde även ha fått räkningen för din licens, såvida du inte tjänat pengar dör då dras ju även den kostnaden av på dina inkörda pengar.

Är du osäker är det bäst att ringa ST och be att få tala med någon ang ekonomi.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Boode
3

Okej men då förstår jag :) Har anmält konto och betalt min licens så då borde allt vara i sin ordning.

iiirma
0

Vart ska man anmäla kontonummer?

Boode
1

Man fick hem en blankett om det, annars finns det blanketter att skriva ut på travsport.se. :)