Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2325 ggr
wickmantrav
0

Muskelknutten ?

Hej. Jag söker lite fakta och bilder på muskelknutten ! Tack

rebeccajansson
0

Jag vet ej vem som har Muskelknutten nu men jag känner hans uppfödare Börje. Letade info på honom för ett tag sedan då hans mamma skulle höjas till Elit.

Muskelknutten br hingst? f. 2000 (alltså 13år gammal) 125cm e. Hilmer 495 u. Yllet 3485 ue. Inter 380. Travresultat: 43 starter plac 2-1-1 rek 2.11,9 4475kr insp Gjorde sin senaste start 2010-2011?. Visad med 39p på avelsvärdering.

Han har tävlat i monté vet dock inte hans rekord där. Gå in på länken för bild http://ponnytrav.ifokus.se/discussions/4d714ef4b9cb4622330616b6-hur-stora-ar-ni-som-rider-monte

wickmantrav
0

Okej tack :)

wickmantrav
0

#1 är det något att ha tror du ?'om man sattsar seriöst !?

rebeccajansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 han har inte startat på ett tag o då undrar man ju självklart varför?

Jag har aldrig sett Muskelknutten live så jag vet ingenting om honom tyvär. Min syster tävlade hans lillebror Polover (bilden) som nu är såld till Norge. Polover var mkt klok och duktig. Placerade sig i både trav & monté. Vi var mkt förtjusta i honom men vi leasade bara honom & hade inga planer på att köpa fler hästar.

Jag hade satsat på honom om jag var du. Sedan vet jag inte om han fortfarande är hingst men är han det så tycker jag att han skall visas igen på avelsvärdering, hans mamma är Elit-Premierad & har lämnat många bra & fina hästar.

wickmantrav
0

Okej tack :)

medlund
0

Det är Sara Engström som äger Muskelknutten nu :)

GranoStall
0

Vi har hans syster Strumpan som går bra i ponnytrav, hoppning och utställningsringen. Fin häst :-) //Cecilia