din finaste bild på ett russ!
vilken bild är din finaste på ett russ?
den behöver inte vara din egna!
mvh Marielle
PS! skälv har jah ingen "riktigt" fin BILD på något russ… men det finns ju vackra, men jag har ingen FIN bild på nån av dom! :(

Ett av mina absoluta favoritruss är vår egen ELIT-premierade Tejas Monela 3165. Hon är en underbar mamma till sina föl, hon har lämnat mycket bra avkommor.
Dessutom har hon ett härligt temperament och är en underbar barnhäst.
Hon har även mycket bra exterör. Hon har fått 43p på utställning. Hon har blivit belönad med 10 på för sin skritt och hon har blivit BIM på Guld-Russ på skansen!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

mm Emanuel är så fin #6 *ler* en dag ska jag betäcka Mary med han *ler*

#9 , hehe . Mary är ett riktigt fint sto också :-)

#11 Sagt det förut och det tåls att sägas igen: HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ FIN! ;)

#11 Vad fin han är .

En annan av mina favoriter äer ytterligare en bild på Monela. Men här med hennes -06 föl i fokus. Tejas Morian (e.Micklas)

#23, nej gud va fin :)

23 # Riktigt fin bild. 

#25 Fy drake vad hon är lik Gervides Yuppie! Honom kan hon inte svära sig fri ifrån..!

Mitt russ Arrak "börjes" ponny

Jag gillar den här bilden min syrra har tagit på mitt russ Jolly jojo när vi ställde ut henne :)

#44 Första gången jag såg ditt russ i en startlista blev jag helt paff . Det var nämligen så att min första shettis hette Jolly, henne tog jag föl på och döpte till Jojjo .Hur kul var inte det på en skala då? ;)

Fina bilder…. :D

#42 Härlig bild och härligt öra :p Ja har själv haft en pålle med skrymp öra för något år sedan :p

#51 synd att du klonat bort tyglarna…

Här är min pärla Tejas Musseron! På språng i vårhagen