kval den 4-5 augusti ??
Är det någon som ska kvala på Hagmyren den 4 Augusti eller Eskilstuna den 5 Augusti?? måste se om ponnyn får nå sällskap på någon av banorna .. 

Om den skulle bli själv får du ju använda dig utav sällskap ändå :) Bara att fråga vem som helst det om dem vill hjälpa dig med det :)

Om vi fått ordning på alla papper och dyligt kommer vi kanske kvala en shettis den 5e på Eskilstuna….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Säger som föregående talare, att om jag fått ordning på alla papper och dylikt så kommer jag kvala ett russ den 5e på Eskilstuna.

Kommer också att försöka bli klar med pappersexersisen, så att vi kan göra ett försök att kvala ett gammalt russ på Sundbyholm.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

#5, agge, du skulle inte kunna skicka ditt nummer på min mail igen? (casandoora@hotmail.com) så vi kan bestämma en tid som du kan komma ut och chipmärka min lilla russing någon dag? (min e-post har nämligen raderat ditt mail självmant på något sätt?)
hur fort går russen ni tänker kvala isåfall ??

Vem ska du kvala Jennie?

#6 Ja, våran kan om hon har en bra dag, med medvind och nedförsbacke kanske gå 2.55. Det är första försöket att kvala henne (13-årigt avelssto), så det gör inte så mycket om hon måste göra flera försök.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Julia , jag insåg att Dali måste kvala så de blir inge Örebro..:(
Vi hoppas kunna, äntligen, kvala Emmeros Henny & Harmoni ( båda shettisar ) på Eskilstuna 5 aug
Anna Manberger, www.stuterila.se

#9, näe, va trist när det fanns bra lopp! Men tur för mig som slipper er, hehe…
#8 På Eskilstuna blåser det alltid från sjön, så det innebär medvind på upploppet, om det kan vara till någon glädje. Dessutom ligger stallbacken på E-tuna i första kurvan så då går hästarna alltid bättre så att säga "på vägen hem".