Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 359 ggr
dali
0

kval den 4-5 augusti ??

Är det någon som ska kvala på Hagmyren den 4 Augusti eller Eskilstuna den 5 Augusti??  måste se om ponnyn får nå sällskap på någon av banorna .. Glad

equuleus
0

Om den skulle bli själv får du ju använda dig utav sällskap ändå :) Bara att fråga vem som helst det om dem vill hjälpa dig med det :)

ryttarn
0

Om vi fått ordning på alla papper och dyligt kommer vi kanske kvala en shettis den 5e på Eskilstuna….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

casandra
0

Säger som föregående talare, att om jag fått ordning på alla papper och dylikt så kommer jag kvala ett russ den 5e på Eskilstuna.

entill
0

Kommer också att försöka bli klar med pappersexersisen, så att vi kan göra ett försök att kvala ett gammalt russ på Sundbyholm.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

casandra
0

#5, agge, du skulle inte kunna skicka ditt nummer på min mail igen? (casandoora@hotmail.com) så vi kan bestämma en tid som du kan komma ut och chipmärka min lilla russing någon dag? (min e-post har nämligen raderat ditt mail självmant på något sätt?)

dali
0

hur fort går russen ni tänker kvala isåfall ??

juliapettersson
0

Vem ska du kvala Jennie?

entill
0

#6 Ja, våran kan om hon har en bra dag, med medvind och nedförsbacke kanske gå 2.55. Det är första försöket att kvala henne (13-årigt avelssto), så det gör inte så mycket om hon måste göra flera försök.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

dali
0

Julia , jag insåg att Dali måste kvala så de blir inge Örebro..:(

StuteriLA
0

Vi hoppas kunna, äntligen, kvala Emmeros Henny & Harmoni ( båda shettisar ) på Eskilstuna 5 aug

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

juliapettersson
0

#9, näe, va trist när det fanns bra lopp! Men tur för mig som slipper er, hehe…

fan_idole
0

#8 På Eskilstuna blåser det alltid från sjön, så det innebär medvind på upploppet, om det kan vara till någon glädje. Dessutom ligger stallbacken på E-tuna i första kurvan så då går hästarna alltid bättre så att säga "på vägen hem".