KUSKMATCH!!
Hej!
Vet att det skulle köras en kuskmatch (tror det är på Rättvik??) både mellan storhästkuskar (bl.a. Olle Goop, Björn Goop, Roger Borg, Leif Vitasp m.m.) den 23 (tror jag) juli!!? :D:D
Det skulle även köras ett ponnylopp med några inbjudna kuskar tror jag, som skulle köra mot proffskuskar (iaf storhästkuskar)
Såg att bl. Jonna Roos med Varette skulle va med (?) och Natalie Blom med Mawerick (vet att det inte är hans hela namn o inte rätt stavning heller för den delen säkert..
)
Men ni som vet undrar jag då: Vilka ponnykuskar och storhästkuskar var det som skulle tävla mot varandra??!!!) skulle va kul o se D

ok.. var har du sett det någonstans?=)

Ja kollade bara snabbt igenom ett program som va till Rättvik idag (9:e) och det stog lite grann om det i det programmet, stog typ vilka kuskar som skulle va me och med vilka ponnyer typ, men kommer inte ihåg vilka de va =) :P

Men vad kul :D Kan dom inte åka upp till Bergsåker sedan ? (A)

ok.. hihi.. nu såg ja det!=D #2

det var hockeyspelare och bandyspelare och kajsa frick och hans r strömberg som skulle möta kuskarna med Jonna roos och varette i spetsen….vet ej hur det gick

hmm, hade ingen aning om att det skulle köras idag!! Trodde det skulle köras samtidigt som "stora" kuskmatchen den 23:e juli jag..

Det skulle man vilja se. ^^

jonna roos å varette vann

hur såg de andra placeringarna ut och vilka tider?=D

varette vann sedan tror jag grafit och nathalie modigs va tvåa
ja va där ^^ vet inga tider o plac. men Kajsa och och Rasmus vart diskad ;) och vilken uppvisning av Jonna och Varette :P

de va aldrig nån rasmus med=/
dom tog aldrig nå tider eftersom de bara va en kuskmatch och de bara va på skoj..

Jaag vet hur fort varette öppna första 300 påX)

#13, hur fort öppna hon på då?.. vill veta ;)

Haha Säger jag intX) ni får se på romme på fre.. lalala

#15 haha va dum du e ;)

Haha va alla säger jag e dum just nu kan int förståXP haha
Jag kan säga att fort gick detX)

haha nattha :P

Jag vet också hur fooort det gick första 300 för Varette:D
Synd att vi inte får se Varette i Sm då!

Hejar på pappa i kuskmatchen!!! GO PAPPA!!!

appropå kuskmatch.. vilka rättvikare är det som ska vara med i KM? :)
för mig blir det av, nervbrltande skit, första gången kör som i lopp med sulky på harry, uha.. :P bara kört andra i sulky förut..

Hiprex ska va med och jag kör första loppet fter armbågsbrottet med operation o allt…..
Kul att höra, du har ingen annan matnyttig information övriga världen kan få ta del av som får oss att fröjdas lika mycket som i ditt föregående inlägg..? Risken finns ju att man kollapsar av rolighet och substans men det får man väl ta i sådana fall…

#24 jag har min rätt att fråga iaf! lika mycket rätt som de har och svara!

#24 Precis som dina egna inlägg då:)

KM med Mawe

det blir vekligen spännande! :D Hästar på exakt hela banan! :) själv fick man ett skitspår, som vanligt.. damp.. ni får räkna med en omstart från mig! ok? jag kan inte volta som spår1..:P men ja står iaf bra till :) tror ni Varette kommer ikapp täten sen? de andra där bak?

Varette har lite för långt fram, hon tjänar ingenting knappt på den hästen som har 2.29 på start.

Jag å Ville ska dit =)

MEN hur gick det i STORA kuskmatchen då?! :P =) :D
När är KM:et??